GEEN EIERSTOKKEN???

Hoi Lonneke,
Ik kan me voorstellen dat het erg balen is dat je pas 5 jan naar de gyn kan. Maar hopelijk zal het wel snel gaan  deze decembermaand. We zijn al over de helft....
Dat je geen eierstokken zou hebben, ik denk dat die kans wel hééééééél  erg klein is, zo klein dat je je daar geen zorgen over moet maken.  Bij de gyn zullen ze waarschijnlijk een inwendige  echo doen, daar kunnen ze alles prachtig op zien (baarmoeder, eileiders, eierstokken, follikels, echt cool). Ik vraag me af of je eierstokken ook zo makkelijk kan voelen...? Heeft je HA gewoon gevoeld? Dat gekrabbel met 'follikel' erin, ik denk dat dat zal wijzen op het feit dat  je 5 maand geen eisprong gehad hebt.  Over gekantelde/scheve baarmoeders heb ik geen verstand... Ik wens je heel veel succes deze maand; het is januari voor je het weet! Een geluk bij een ongeluk is dat ze nu al gaan kijken naar de oorzaak van het niet ongesteld worden, en je zit dan al gelijk bij de gyn (ipv bij de HA die je nog langer aan het lijntje houd)
Groetjes, Esther.

bah wat een vervelend nieuws.
5 januari is inderdaad weg, hopelijk vindt je een beetje afleiding tijdens de feestdagen want die gaan meestal wel snel voorbij.
sterkte.
doegg

HOI HOI

ja esther de docter heeft met zijn hand liggen te voelen ,maar omdat de baarmoederscheef zat(gekanteld) lag hij steeds op mijn buik te duwen..heeft ook echt 5 min liggen te voelen en duwen!!!ooooow ik weet het echt allemaal niet ,maar inderdaad wat je zegt ,mijn moeder zei ook gelijk dat ze op zo'n echo ALLES konden zien...dus dat als er iets mis zou zijn ik inderdaad dan wel vroeg geholpen al word...want desondanks is het pas 5 maanden geleden dat ik stopte met de pil!!!
oh ik ben zoooo bang dat ik geen kinderen kan krijgen,mijn moeder heeft ook zoveel moeite moeten doen....
nou nou genoeg over mij gezeurd!!

dames ik ben echt blij dat ik tegen jullie aan kan vertellen....!!!
fijn weekend nog!!

liefs lonneke

Ik moet even reageren!

Ik vind het nog al wat dat een huisarts dat even plompverloren aan je meedeelt! Met een paar vingers kan je daar echt niet achter komen. Het is een vakgebied waar vaak huisartsen niet veel kaas van hebben gegeten. Hij had je gewoon door moeten sturen en zelf niet gaan dokteren!  Ik zou proberen je niet gek te laten maken door dit bericht. Want volgens mij is het gewoon niet zo.
Mijn baarmoeder ligt ook wat scheef en wat verder naar achter. Je moet wel maatje XXL hebben wil je daar bij komen!
Ik hoop dat je het een beetje los kan laten en ik ben benieuwd wat de gyn op 5 januari zegt.

Groet, Gerda

Hoi gerda
fijn dat je reageert!!wat houd dat verder dan in als je baarmoeder scheef ligt???kan dat verder geen kwaad om kindertjes te krijgen????
ja maar ik had zelf ook al geconcludeerd dat ik een rare docter heb!!pff weet het zelf echt niet...
ben ook benieuwd wat de echo brengt!!!

liefs lonneke  

hoi lonsje

mijn baarmoeder is naar achteren gekanteld.
of dit is gebeurt naar mij 1ste zwangerschap dat weet ik niet.
maar ik heb toen ook de vraag gesteld aan me huisarts of het dan kwaad kon met kinderen krijgen.

de huisarts zei van nee, dat maakt niet uit je kan gewoon kinderen krijgen.

ik hoop dat het je iets geruststeld.

groetjes poekkie

Ha,

Nee hoor het maakt niks uit of hij wat scheef, verder naar achter ligt. Ik ben zwanger van de tweede. Je voelt wel later in de zwangerschap pas een "bobbel". Dit omdat hij nu eenmaal wat dieper ligt.
Laat je niet gek maken !!!!!

Nou dat is een hele gerustelling!!!
jullie zijn heel hartelijk bedankt!!!laat 5 januarie van me horen!!!

liefs lonneke

Terug
Bovenaan