geen eisprong...toch ongi??

Dag lieve meiden,

Nu snap ik helemaal niks meer van het vrouwelijk lichaam en dan heb ik het vooral over die van mij! Zoals jullie weten heb ik vorige week bloed laten prikken op cycles dag 24 en de uitslag daarvan was,,,helaas geen eisprong...nu zit ik op dag 31 van mijn cycles ben ik ongi geworden...het begon met roze afscheiding, maar nu toch echt bloed (sorry) geen ongi-pijn te bekennen terwijl ik vorige week daar nog wel erg veel last van had!! Ik heb dus maandag een afspraak bij de gyn staan, maar ik heb toch vanmiddag even geveld, want als ik aan de clomid moet,,begin je daar volgens mij de 3e dag van je menstruatie mee, maar als ik maandag pas heen ga zit ik al op dag 6...en ben ik straks weer een cycles verder als ik er mee kan beginnen De gyn wilde mij eerst nog even zien voordat hij mij clomid geeft vertelde de assistente anders loop je op de zaken vooruit,,eerst clomid en dan onderzoeken en dit was niet de bedoeling zei hij!! Ik snap het helemaal, maar snap alleen niet dat ik toch ongi word en geen eisprong heb, misschien dat iemand mij dit uit kan leggen!!

En kun je ook op de 6e dag van je cycles met clomid beginnen??

El,,,hoe staat het met jou?? Spannend hoor!!

Liefs moi xxxx

Ik bedoel natuurlijk gebeld i.p.v geveld ha, ha!!

O, ja ik werd trouwens heel goed te woord gestaan dat ik naar het ziekenhuis
belde, die assistente was erg begripvol en zei meteen ik ga het even met de gyn overleggen...Ik was nog even bang dat ze mij een zeur zouden vinden, maar ze begreep het wel gelukkig!

Ik ben nu best wel bang dat ik iets geks heb,,,ik heb dit ook nog niet eerder gelezen bah!!

Laten we maar het beste hopen toch!!

Liefs moi xxxx

Oooooh Moi,
Ik hoop zo dat je snel aan de clomid kan! Ik snap ook niks van jouw lijf, ik wilde dat ik je kon helpen!
Ik zal voor je duimen dat het binnenkort weer goed zit
dikke knuffel, Kiki

Hoi Moi,

Wat vreselijk vervelend voor je, al die onzekerheid, ga heel hard voor je duimen dat je deze maand al clomid krijgt!

Liefs Nienepien

ps: Zat stiekum even mee te lezen met jullie verhalen ;)

Hoi Kiki en Nienepien,

Hoe gaat het met je??? Ik word nu ook een beetje gek van mijn lichaam hoor, maar maandag hoor ik wat er aan de hand is!!

Schrijf je nu ook gezellig hier nienepien?

liefs moi xxx

Hoi moi, wat rot joh! Word je ongesteld en dan ook nog een paar dagen te vroeg! Je mag niet een beetje eerder naar die gyn zodat je van het weekend met clomid kan beginnen? Misschien mag je toch wel op dag 6 beginnen. Het zou toch raar zijn als hij je de volgende menstruatie laat afwachten? Als je inderdaad geen eisprong hebt kan dat wel weer heel lang duren. Ook geen leuk vooruitzicht, ik hoop niet dat ik je nu helemaal depri maak.

Hier ben ik inmiddels bijna uit mijn bh gebarsten. Ik heb hem van ellende maar uitgedaan, ik lijk nu wel een koe met hanguiers. Haha, past lekker bij die loeiende koe die hier af en toe bij het forum langskomt (ben ik trouwens de enige die zich daarvan steeds een ongeluk schrikt???) Maar dat benauwde gevoel kwam dus van die bh, is dus een sub-verschijnsel. Stom lijf, bijna alles doet wat ík wil, behalve mijn buik!
Mijn lief is al een uur geleden naar bed gegaan en die kan niet slapen. Ik heb hem gek gemaakt met die verschijnselen, voel ik me dáár weer schuldig over! Hij moet gewoon om kwart voor zes op morgen.

Ik heb een test liggen die vanaf morgenochtend (10 dagen na de bevruchting, als die er was) positief kan zijn. Maar morgenochtend ontbijt ik met ons logeetje. Zal ik het vrijdag doen???

Liefs, el.

Hoi Moi,

Wat een raar lichamm heb je. Ik snap dat je er gek van wordt, die van mij maakt me elke maand weer gek of ik zwabber ben of niet.

Vanmiddag hoor ik of ik wel een eisprong heb van de gyn.....
Kon jij aan je temp nog zien of je er een had?? (weet het niet meer, sorry) Want bij mij kan je dat wel zien maar of het ook echt zo is???? Dat hoor ik in de middag. Spannend!

Ik hoop dat je snel aan de clomid kan en je hierdoor wel snel zwanger bent. Ik duim me duimen blauw voor je.

Liefs Claudy

Ho el,

El, ik heb wel héle goede hoop hoor, als ik jou berichtje lees!! Als je borsten echt gegroeid zijn en je bh zit te krap....positiever kan het haast niet!! Misschien omdat jullie nu toch om de dag geklust hebben dat het nu eindelijk raak is joh!! Ik gun het jullie zo (iedereen trouwens hoor).. Ja, vrijdag meteen testen el, want ik denk toch echt dat je een hele goede kans maakt!!!

Ik ben dus ongi, en baal als een stekker, kijk,,ik wist al dat ik niet zwanger was, want dat gaat zo rot zonder eisprong, maar waarom ik dan nu ongi wrod terwijl je op de 3e of de 5e dag met clomid kan beginnen begrijp ik niet,,,wacht dan nog een paar dagen,, Ik heb gister natuurlijk al gebeld of ik eerder kon,,zit helemaal vol! Hij wilde ook niet zonder mij nog een c gezien te hebben dat medicijn voorschrijven (hij denkt ook,,die heb ik nog niet in haar mooie setje gezien..) maar dat vind ik ook wel positief hoor, want je weet dan nog de reden niet waarom je lichaam geen eitje laat spingen! Ik denk niet dat hij mij weer een hele cycles laat wachten,,je hebt ook nog medicijnen om je ongi op te wekken of dat ik gewoon maandag kan beginnen die éne dag maakt dan ook niet meer uit!!!Wat een toestanden eigenlijk pffff

Claudy,,,voor jou ook spannend vanmiddag de uitslag! Ik kon aan mijn temp eigenlijk al zien dat ik geen eisprong had, want hij ging wel voor 2 dagen omhoog, maar daarna zakte hij meteen weer!!!

Ik ga voor jullie duimen!!!

Ik denk dat ik straks lekker de stad in ga, en mijzelf lekker ga verwennen met wat nieuwe dingen,,,knap ik altijd erg van op!!!

Claudy heel veel succes ik hoop dat het positief is meid!!

El, ik word er zelf ook helemaal zenuwachtig van ik hoop het echt voor jullie!!

Liefs moi xxxxx

Terug
Bovenaan