geen eisprong...toch ongi??

Goeiemorgen dames,
Ja ik denk dat ik morgen maar ga testen, nee heb je en ja kun je krijgen toch? Jij bent zo positief, nu die test nog! Ik twijfel, twijfel, twijfel.
Ik heb vandaag maar een andere bh aangetrokken. Een oude die ik nog niet vervangen had, want "stel je voor, koop ik een nieuwe bh en dan pas ik hem nooit meer omdat ik zwanger ben" Haha, en dat al bijna een jaar! Maar nu komt hij dus goed van pas!
Merk je wel dat ik nu zit te fluisteren? Ons logeetje zit op de bank tv te kijken en die mag dit natuurlijk nog niet weten. Ik ga zo wat leuks met haar doen voordat ik haar naar huis breng. We weten alleen nog niet wat. Ik ben er dus vanmiddag pas weer (dan zijn we weer een paar uurtjes verder.......)

Liefs, el.

Hoi el,

Ik werd net gebeld door mijn werk, of ik vanmiddag wil komen werken,,,geen punt verdien ik weer wat en geef ik niks uit!! Vanavond ga ik op kraamvisite,,mijn collega heeft een zoontje,,dus ik ga weer even kwijlen ha, ha!!

Ik heb er bij jou gewoon een goed gevoel bij, omdat jullie toch al een tijd bezig zijn en je nu een verandering hebt (je borsten) die je niet kunt inbeelden of dat het misschien toch van iets anders komt.,,want als je wat vekeerds hebt gegeten en daar reageren je borsten op,,,wil ik het recept heel graag hebben hoor,,,die van mij kunnen nog wel wat hebben ha, ha!!!

El, nog heel even in spanning zitten en dan weten we het!! Wat een stres-toestand iedere x weer he!! Maar het is voor een goed doel!!

Liefs moi xxx

Nee, schrijf niet hier (normaal gesproken) Maar lees wel de berichten van 'oude bekende'.
Heb je al iets gehoord of je deze cycles mag beginnen met clomid?

Groetjes Nienepien

Hoi Moi

Die lichamen ook altijd. Waarom moet alles zo ingewikkeld. Waarom kun je niet op een knopje drukken en dan gebeurt er wat je graag wil. Zou ook wel niet goed zijn, maar ja, hier wordt je ook niet echt heppie van.
Nou ik hoop voor je dat je snel aan de clomid kan en dat je niet nog een cyclus hoeft te wachten.

Hoi El. Nou nu weet ik het zeker hoor. Je bent gewoon zwanger. Als je nu al uit je bh knapt en al die andere verschijnselen. Maar je vertelde dat je misschien morgen gaat testen. kan toch pas nadat je overtijd bent? Of heb je en speciale zwnagerschapstest?
Laat je het wel horen. Ben echt heel benieuwd.

Liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan