Geen eisprong

Famke: helemaal te gek... dat zijn nog eens goede vooruitzichten :) geniet er van!

Linda: ik ken dat soort opmerkingen, niet te veel mee bezig zijn.
Reageer altijd precies hetzelfde als jou haha. Ook de opmerkingen van: joh,
je bent nog hartstikke jong, je hebt nog alle tijd daar kan ik me ook wel eens kwaad om maken. Ben 23, ja tuurlijk heb ik alle tijd, maar wanneer je het graag wilt, wil je niet dat het nog eens 5 jaar duurt. En je wilt niet zo lang die pillen slikken waardoor je je niet helemaal jezelf voeld. Maar ja, reageer er tegenwoordig maar niet zoveel op.

Jullie hebben al een kindje (hou oud)... dus het is de eerste keer wel allemaal goed gegaan? Gek he, dat het altijd weer anders gaat.

groetjes!

ps: heb je ook opgezette buik enzo/aankomen van profit?

hey linda,

Ik heb alleen clomid en geen profit, ik heb wel af en toe een opgeblazen gevoel van die clomid en dat zakt daarna weer,
ik heb een zoontje van 2,5 jaar, en daar zijn we 10 maanden mee bezig geweest, en voordat ik daar zwanger van was werd ik in ene 3x achter elkaar ongesteld en toen was ik zwanger, daarvoor werd ik ook nooit ongesteld, en dit was gewoon een wonder, en nu krijg ik ook te horen dat het eigenlijk een geluk is geweest dat ik met mijn zoontje zo zwanger ben geraakt, maar ja daar had ik al wel rekening mee gehouden vooral omdat ze niet weten waarom ik niet (zelden)  ongesteld wordt uit mezelf,

xxx linda

hoi.

ik las je verhaaltje en volgens mij heb ik ook geen eisprong.
ben nu 4 maanden bezig tot heden nog niks word wel normaal ongesteld.
maar op een of andere manier lukt het niet.
ik voel ook niks geen eisprong.
ben al bij de ha geweest inwendig onderzoekje gehad hij voelde niks geks bij mijn eierstokken.

kan iemand vertellen waarom het niet lukt.
ik kan geen orgasme krijgen tijdens de sex.
ik heb last van dat ik droog ben heb glijmiddels voor speciale
mijn vriend is groot geschapen.

yvon

@ Yvon: hoi meid, gezellig dat je ook even langs komt buurten. Ik ben geen dokter dus weet niet of je een eisprong hebt. Maar wanneer je gewoon ongesteld word regelmatig, (zonder de pil) dan heb je naar mijn idee gewoon een eisprong. Daarnaast kan het gewoon heel lang duren voordat je zwanger bent. Vind het al heel wat dat de dokter je al wou onderzoeken na 4 maanden. Als je het niet vertrouwd, moet je gewoon nog een keertje naar hem toe gaan.

@ Linda: Hey hallo! sorry, ik bedoel ook clomid (lees hier  te veel verhalen, was gister al laat en haal alles door elkaar).
Wel gek inderdaad, dat verhaal van het zwanger worden van je zoontje. Hoop dat je snel weer een gelukje hebt voor je. Maar je maakt nu toch gewoon iedere maand weer kans op een zwangerschap?

ps: wat doe jij als je een keertje 1 clomid vergeten ben? Ik was dag 2 vergeten. dus denk dat ik nu gewoon 1 dag langer slik dan zijn alle 5 pilletjes op....

groetjes!!!

Hey linda: door die clomid maak ik gewoon kans op een zwangerschap, maar wat de gyn mij vertelde is dat als je gewoon uit jezelf een eisprong hebt dan heb je 75%kans op een zwangerschap en met clomid is dat 60%, maar goed voor ons komt het ook allemaal goed
Wat je vraag betreft over het vergeten van een pilletje dat weet ik niet want dat heb ik nog nooit gehad, ik schrijf de dagen achterop zodat ik dat niet kan vergeten hahahah, anders moet je assistente van de gyn effe bellen over hoe en wat

Yvon: je schrijft dat je gewoon ongesteld wordt, en dan neem ik aan zonder de pil, als je gewoon ongesteld wordt dan heb je gewoon een eisprong want zonder eisprong wordt je ook niet ongesteld, Die eisprong heb je nodig om of zwanger te raken of ongesteld te worden, en daarbij is 4 maanden nog helemaal niet lang ofzo je moet gewoon effe bekijken hoeveel dagen je cyclus is en dan 14 dagen daarvoor heb je je eisprong dus het beste is dan om die week voor je eisprong om de dag te klussen
succes meid

xxx linda

Ik ben er trouwens niet vanavond dus morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik wel weer bij als je een reactie achter hebt gelaten

Fijne avond in ieder geval

xx linda

hoi meiden.

ja ben al 4 maanden van de pil af.
heb wel aardig een regelmatige cyclus deze keer was ie 34   normaal tussen de   28 en 32 dus weet niet precies wanneer ik moet beginnen met klussen.
ik heb dus wel een eisprong waarom voel ik hem dan niet.
maak me zelf gek.

gr yvon

Yvon, volgens mij maak je meer mensen gek....RELAX! Jouw tijd komt ook wel, je bent pas net begonnen. Sorry, moest ik even kwijt hoor.

Terug
Bovenaan