geen fles meer

A

Anoniem

Guest
mijn dochter is 7.5 maand ze kreeg eerst eigenlijk twee flessen nog maar per dag maar sinds twee weken weigert ze de fles verledeweek bij het cb geweest en het dus gezegd en daar zeiden ze dat het niet uitmaakt als ze maar in totaal 300 binnen krijgt van yoghurt of danoontjes en dan nog wat van de flesvoeding door de pap die ze sochtends krijgt dan vinden ze het niet erg als ze geen flesvoeding meer krijgt

groetjes sandan

He hallo,

Vanaf welke tijd ben je normaal dan van de flesvoeding af.
Wat geef je de rest van de dag je kindje te eten, het lijkt me toch wel  dat de kinderen s'morgens nog een pap fles krijgen.

groetjes kitty

dat klopt maar ze krijgt al vanaf vier maanden sochtends een bord pap en dat eet ze helemaal op meestal krijgt ze dan rond tien uur een schaaltje yoghurt en verder krijgt ze gewoon der brood fruithapje en groente ik weet niet vanaf hoeveel maanden dat meestal stopt de flesvoeding ze hebben tegen mij gezegd dat ik wel moet zorgen dat ze 300 aan zuivel binnen krijgt per dag en dat krijgt ze wel

groetjes sandan

Mijn dochtertje is 7 maanden en ze wil sinds paar dagen ook de fles niet meer. Ze drinkt 's ochtends wel haar papfles van 200 ml en geef haar 1 danootje per dag (sinds ze geen fles meer wil) Maar andere drank drinken wil ze ook niet en maak me wel zorgen om of ze wel/niet genoeg vocht krijgt. Maak haar ook daarom 's nachts wakker voor een flesvoeding van 200 zodat ze toch wat binnen heeft. Ze wil alleen maar eten dat doet ze wel goed. Haar tandjes komen nu ook door misschien dat het daarmee te maken heeft.

Het kan ook een sprongetje zijn! Maaike (nu 8, 5 maand) heeft een paar weken terug een week of 2 heel slecht gegeten en ineens gaat het weer super! Zij drinkt nog 3 flessen, waarvan 1 papfles en verder fruit, boterham en groente.

zal inderdaad tijdelijk zijn. gisteren yoghurt gegeven nou ze trok iedere keer een zuur gezicht. Ga het dit keer met wat diksap lengen misschien dat ze het dan wel lekker vindt.

mijn dochter wil gelukkig wel genoeg drinken meestal geeft ik haar siroop of een sapje en dat vindt ze wel lekker en ook wel roosvicee

Dat is zeker fijn dat jouw dochtertje wel andere drank wil drinken. Ik heb wat drinksap in een tuitbeker gedaan en dat gaat nu paar daagjes goed. elke slok is mooi meegenomen. Ik moet ook over paar weken naar CB gaat het daar ook eens vragen hoe het zit.

Terug
Bovenaan