geen fles meer

toevallig dat ik van de week nog een tip op internet las voor baby's die niet extra willen drinken
probeer het diksap of roosvice eens met iets warmer water.....
bij mijn dochter hielp het ook, ze wou ineens wel wat roosvice toen ik het water iets warmer had. Ze zijn natuurlijk niets anders gewend dan warme voeding. het is het proberen waard...

groetjes kim

toevallig dat ik van de week nog een tip op internet las voor baby's die niet extra willen drinken
probeer het diksap of roosvice eens met iets warmer water.....
bij mijn dochter hielp het ook, ze wou ineens wel wat roosvice toen ik het water iets warmer had. Ze zijn natuurlijk niets anders gewend dan warme voeding. het is het proberen waard...

groetjes kim

Bij mij op het CB zeiden ze dat  Tijs tussen de 400 en 600 ml melk moest binnenkrijgen.
Ook hij drinkt niet altijd zijn fles leeg. Wat weleens helpt is een kwartier wachten en dan weer aanbieden, dan wil er nog weleens wat extra ingaan.

Sinds 2 weken drinkt hij eindelijk sap. Het is wel niet veel, maar toch,
Ben nu ook met water begonnen, het gaat wat stroef nog, maar ik blijf proberen.

Succes ermee,

Leonie

Mijn oudste (nu 4) wilde op een gegeven moment ook niet meer uit de fles drinken. Ik ben toen overgegaan op pap te maken van alle 'melkflessen'   en ben het overige vocht dat een kind per dag moet hebben gaan geven d.m.v. van 'sappakjes' . Hij vond het namelijk hartstikke leuk om uit een rietje te drinken. Misschien heb je hier wat aan.

Anne

Terug
Bovenaan