geen flesvoeding

Beste Frida,

Vol houden hoor! Wij hebben ook enorme problemen met het flesje gehad!
Toen onze dochter 5 maanden oud was heeft mijn man 2 weken vrij genomen en is onze dochter op "trainingskamp" geweest. Eerst eas het drama. Maar elke keer ging het beter. Nu wisselt ze zelfs de borst en de fles af. Ik ben een dagje weggegaan, zodat ze wel moest drinken uit de fles. Over de 1e fles heeft ze bijna een uur gedaan (en nog maar 60 cc gedronken), maar na verloop van tijd ging het steeds beter. Eerst kon alleen mijn man de fles geven, maar na 2 weken kon ik het ook! De aanhouder wint, maar ik weet wat je doormaakt! Heel veel sterkte en succes, groetjes, Anne
 
Hallo,
Wij hebben hetzelfde probleem. Mijn dochter van 6 mnd. weigert de fles. Ik ga nu alleen ochtenden werken, zodat ik toch nog 3 bortsvoedingen kan geven. De voeding van 11 uur wordt dus een fles. Dat gaat niet zonder drama. ze moet eerst per sé protesteren. Soms als je volhoudt pakt ze hem toch! Maar de beste remedie: wandelen. Als ze in de wagen zit dan drinkt ze een volle fles zonder problemen. Arme oppas... wandelt wat af!

Groeten Floor
 
Terug
Bovenaan