geen goed nieuws eerste weken zwangerschap

Hoi,
Onze derde zwangerschap eindigde na 7 weken en 3 dgn ook in een mk.
Begon ook met bloedverlies, en dat duurde 9 dgn, toen kwam het ineens los, en was het voorbij. Die avond wel wat nawee achtige krampjes, en rugpijn..dat was het dan wel.
Maar tijdens de mk geen buikpijn gehad..
Het kan alle kanten op, maar mijn mening is dat je het zelf al wel voelt..Ik wist al meteen na het doen van de test..dat het niet ged zou gaan..stom he..
Het voelt vreselijk..je weet al een datum etc..Maar geef het de tijd als het echt misgaat.
Denk er niet te makkelijk over, het was toch jullie kindje.
Een positief verhaal tot slot..Wij hebben één menstruatie afgewacht erna, en waren toen weer zwanger....dat voelde goed..
Dus veel sterkte!
Gr Rina

Beste Forumvrienden,

Bedankt voor alle lieve reacties! Nu merk ik pas hoeveel steun je echt van een (simpel) forum kan krijgen. Ik heb al jullie reacties goed doorgelezen. Ik wil jullie laten weten dat de zwangerschap toch echt geeindigd is in een MK. Ik voel me nog niet helemaal okee en ben ook nog niet naar mijn werk. Toch ben ik blij dat het al een beetje achter de rug is. Ik lees hier nu lekker mee en geniet van ons lieve dochter van 16 maanden. We gaan het nog wel opnieuw proberen om voor een broertje of zusje te zorgen. Maar we hebben besloten om er geen druk op te gaan leggen. We zien wel wanneer het komt.

He meid,

wat erg voor jullie!!! Leef helemaal mee, dat is ook niet niks....Hoop dat je je snel beter voelt en dat je lekker geniet van je mooie meid!!

Dikke kus Ilone

He Baybelle,

Wat ontzettend vervelend voor jullie dat het toch nog fout is gegaan. Doe maar rustig aan en neem er even de tijd voor. En ik hoop voor jullie dat er mettertijd toch nog een gezinsuitbreiding komt.

liefs Linda

hoi babbybelle,
ik weet even niet wat ik moet schrijven!
maar toch even een dikke knuffel van hier...
x

hey hoi

jeetje meid, vindt het heel erg voor jullie
hoop dat je je snel beter voelt en natuurlijk sterkte

xxx

Ik heb voor Daantje ook een miskraam gehad. Ook op het werk. Het is inmiddels twee jaar geleden maar ik weet het nog als de dag van gisteren....Ik ging gewoon even naar de wc, alleen kwam er in een keer wel heel veel bloed bij! Ik naar huis gegaan en samen met mijn man naar de huisartsenpost. De arts zag zo wel wat er aan de hand was. Ik heb me nog nooit zo verdrietig gevoeld. Helaas ben ik niet gecurreteerd, wat tot een half jaar ellende heeft geleid. Mijn huisarts was even vergeten om me door te sturen naar het ziekenhuis voor een controle-echo en wij hadden geen benul van die dingen!

Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goedgekomen en zijn we vorig jaar juli de trotse ouders van een meisje geworden en nr 2 is inmiddels onderweg!

Groetjes, Linda

Hey meid,

jeetje wat moet die onzekerheid verschrikkelijk zijn.
Hier zijn we allemaal zo bang voor...
Ik heb geen ervaring met een mk, maar wil je toch heel veel sterkte en kracht toewensen.

Hoop dat het gauw goedkomt!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan