Geen goede echo, wachten op miskraam

Hoi Sascha,

Wat moeilijk en een naar nieuws, ook vooral voor jullie. Goed dat je het kan relativeren, maar kan best veel met je doen, kan ik me voorstellen. Heel veel sterkte komen de tijd.

Ohh wat naar!!!

Inderdaad maakt niet uit of je al kinderen hebt, het verdriet om verlies is hetzelfde en mag er dus gewoon zijn hoor!

Luister maar goed naar je gevoel en gevoelens die zijn echt.

Veel, veel sterkte.

Renske

hey meis,

heel veel sterkte.....weet er helaas zelf alles van.....

ik heb destijds ook gewacht op een spontane miskraam, daarna pillen gehad wat het zou kunnen opwekken.....en achteraf erge spijt gehad dat ze mij niet eerder hebben schoongemaakt.....

zodra je "schoon" bent kun je het een plaatsje gaan geven nu blijf je enorm bezig met de zwangerschap...althans mijn ervaring

suc6 en heel veel sterkte

liefs denise

Bedankt voor de lieve reacties. En ja, het klopt dat het verdriet er inderdaad wel is ondanks mijn twee grote lieverds... we hadden dit kindje heel graag willen krijgen.

Denise, kun je me wat meer vertellen over die pillen? Hoelang heb jij destijds gewacht voor je de curretage hebt gekregen? (tenminste als ik je berichtje goed begrijp heb je die wel gehad?)

Het voelt zo tegenstrijdig om een menstruatie op te wekken of een curretage te krijgen, op de een of andere manier krijg ik daarbij associaties met een abortus, terwijl ik dit kindje helemaal niet kwijt wil. Rationeel gezien natuurlijk onzin, maar ja...

Ik hoop maar dat het snel vanzelf gebeurd.

Liefs, Sascha.

Lieve Sacha,

Bij mij zijn de beide keren het vruchtje uiteindelijk spontaan afgekomen.. Ook ik heb er op gewacht en ben erg blij dat het zo is gegaan.. Op deze manier kon ik er persoonlijk beter "afscheid" van nemen en er beter mee omgaan. Ik wilde het op mijn eigen manier doen.. ik wilde zien wat ik "verloor" en dat wat ik uiteindelijk verloor (hoe raar het nu ook klinkt..) weer aan de aarde "toevertrouwen".
Mij stond ook het curretteren erg tegen.. net wat je zegt, het idee dat alles werd weggezogen,.. en dan? Het was toch al mijn kindje??? pff.. Ik denk ook veel te diep na over dat soort dingen.. Ik kan/kon dat gewoon niet,.. :-(

Ik ben ook enkele weken na Gwen's geboorte gecurreteert, maar dan voor de achter gebleven placentarest en ik kan je zeggen dat de ingreep echt niks voorstelt. Het is meer de gedachte wat ze bij een curretage doen dan de ingreep zelf....

Het is een persoonlijk iets en je moet dat doen waar jij je goed bij voelt!! Laat je niet beinvloeden door wat andere je zeggen..
Lees je goed in op internet wat een curretage inhoud en wat de voor- en nadelen zijn.
Ik weet wel dat ik destijds iets van 2 weken mocht "afwachten" en ik dan opnieuw een echo kreeg. Mocht het dan nog niet zijn afgekomen dan zou er alsnog een curretage gedaan worden omdat het niet al te lang mag blijven zitten..

Heel veel succes met je beslissing en veel sterkte met alles.. Als je vragen hebt of als je even je ei kwijt wilt dan weet je me te vinden, toch?

liefs!!

He, wat een tegenvaller. Daar mag je best verdrietig mee zijn. Heel veel sterkte de komende dagen. Ik hoop voor je dat het gaat zoals je zelf graag wilt.
Liefs Nelleke

O wat vreselijk.....
Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt dus ik weet niet hoe het voelt, maar ik wil je wel enorm veel sterkte toewensen. En dit vruchtje was al een kindje waar jullie van houden. Als je dat moet verliezen mag je daar best verdriet van hebben...
Het is EN BLIJFT immers een deel van je gezin!

Veel sterkte!
Margo

Terug
Bovenaan