Geen hartje bij 6 weken?

Hoi ElsieJay,
Klopt, wij waren juist heel erg blij dat het dit keer op de juiste plek was. Ik had het zo niet opgevat van de verloskundige, dus volgens mij bedoelde ze het niet zoals ik het zei, maar in de positieve zin van, "ja het kan kloppen dat we niks zien". En inderdaad, een bbz kan levensgevaarlijk zijn. 
Verder zijn wij inmiddels al wat rustiger :) dus nog even en we weten meer. Tot dan gaat alles gewoon goed!

Even een terugkoppeling voor als iemand op dit bericht komt via bijvoorbeeld Google en wil weten of het bij ons goed is afgelopen. Het antwoord is: Ja!
Zojuist hebben wij een echo gehad en we zagen een mooi knipperlichtje. Waarschijnlijk zijn wij minder ver dan de 8 weken. Dus op dit moment gaat alles goed! Volgende echo staat gepland bij de verloskundige op 30 september. 

Super goed om te horen! Heb de vorige keer ook jullie verhaal meegekregen en nu weer. Snap dat het allemaal even extra spannend is geweest. Voor jullie een ontzettend grote opluchting dat het hartje nu klopt! Geniet er lekker van!?

@Man van M: wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien.. wat een opluchting lijkt me dat..
ik was de verhaaltjes hier even aan het lezen en jullie uitkomst geeft me moed. Wij hebben gisteren met 5.6/6.0 weken een echo gehad. Mooi vruchtzakje maar helaas nog geen hartslag. Ben ergens een beetje ongerust ook al weet ik dat het niets ergs hoeft te betekenen. Wij hebben volgende week weer een echo.. hopelijk een kloppend hartje.

geniet van de komende tijd! 

@Mollyyy: het is zelfs heel normaal dat je nog geen hartje zag als je pas 5.6 bent. Wij hadden met 5.5 en echo wegens aanhoudend bloedverlies. De verloskundige waarschuwde ons van tevoren al dat er nog weinig op te zien was. Er was alleen een mooi vruchtzakje en dooierzakje te zien en nog geen vruchtje zelfs, maar dat kon met hoe ver ik was. 
Het is dus logisch dat je nog niet veel zag, want zo ver kan het ook nog niet ontwikkeld zijn met 5.6.

Dankjewel voor je geruststellende woorden! Ik zoek natuurlijk ook vanalles op en lees best vaak dat men wel al een hartje ziet.. ik probeer positief te blijven xxx dankjewel 

@Mollyyy: Ik ken het gevoel helemaal. Wij begonnen ook heel erg te twijfelen, terwijl we vooraf nog zo goed wisten dat de klans klein was dat er meer dan het vruchtje te zien was. Ik hoop met je mee dat je volgende week net als ons ook een mooi knipperlichtje ziet! Laat vooral weten hoe het is gegaan! :)

Terug
Bovenaan