Geen hartslag na 16w

En inderdaad, er zou niet zo’n groot onderscheid gemaakt moeten worden want vanaf de beslissing valt om te proberen zwanger worden, begin je al te dromen over dat kleintje. Als je dan een positieve test hebt, zie je meteen een hele toekomst. Zo was het toch voor ons.

Heel goed en heel knap van je dat je het zo oppakt. Je staat er nooit alleen voor (al voelt dat soms wel zo). Dat zou ik misschien eens doen idd, even iemand die overal buiten staat waar je alles eruit kunt gooien wat je maar wilt. Deed mij heel goed. Heel veel succes en sterkte met alles, en als je je verhaal kwijt wilt you're welcome! Liefs!

inderdaad, we hebben intussen samen gekeken om met iemand professioneel te gaan spreken, dat lijkt ons het beste. 
Vandaag hebben we met onze vrienden en familie enkele balonnen opgelaten met onze wensen voor haar. Het was een mooi en intiem moment. Ik zou dit aanraden aan iedereen die hiermee wordt geconfronteerd. Zo was er een moment waarop we allemaal samen konden denken aan haar. 
Ik heb ook beslist om maandag niet te gaan werken, het is inderdaad te vroeg en ik heb meer tijd nodig. 
heel veel liefs voor jullie!

Hallo allemaal, 
Ik moet morgen bevallen van mijn zoontje die overleden is in mijn buik met 23 weken. Ik ga door het lint lijkt het wel. Mijn lichaam doet lichamelijk overal pijn en van binnen doet het zo'n pijn. Het lijkt of er geen eind aan dit verdriet komt en dat maakt mij bang. Mijn man en ik ervaren het ook anders waardoor het nog pijnlijker is op 1 of andere manier. Ik loop alleen te huilen dus dacht laat me kijken of er een forum is waarbij ik kan lezen dat mensen er weer boven op zijn gekomen of hoelang deze onmenselijke pijn duurt. Ik ben erg bang voor morgen en wat er daarna gaat komen. Maar misschien kan ik dan pas beginnen met het verwerken als dit alles achter de rug is want nu zit hij nog steeds in mijn buik. 

Terug
Bovenaan