Heh gatsie dat is niet leuk! Ravi heeft ook rond 6 weken een vlaag van mijn buikgriep mee gekregen. Had toen ook dunne luiers. Heb toen met het CB gebeld en die verwezen door naar HA. In principe moet het binnen 2 dagen over zijn. Je moet ook goed kijken of ze genoeg blijven drinken ivm uitdroging. Drinken ze heel moeilijk dan zij mijn HA dat je op 60cc 2 scheppen voeding moest doen (weet zo even niet of je bv of fv geeft). Dan krijgen ze namelijk wel genoeg water binnen. Volgens haar kregen baby's juist diarree van melk....
Maar ik zou inderdaad even met je eigen HA bellen als het morgen nog niet over is. Ik heb namelijk niet zoveel vertrouwen in mijn HA....Dus weet ook niet of dit goed advies is. Wij hebben het toen niet gedaan en de normale voeding aangeboden wat hij eerst moeizaam dronk maar wel genoeg nog binnen kreeg. Bij Ravi was het binnen een dag toen gelukkig weer voorbij.
Volgens mij kun je door op de huid met je vinger te drinken testen of ze niet uitgedroogd zijn. Word de plek onder je vinger meteen rood dan is het goed. Als het wit blijft dan is dat een teken van uitgedroogd zijn.
Hoop dat het snel over is!!
Liefs
Maar ik zou inderdaad even met je eigen HA bellen als het morgen nog niet over is. Ik heb namelijk niet zoveel vertrouwen in mijn HA....Dus weet ook niet of dit goed advies is. Wij hebben het toen niet gedaan en de normale voeding aangeboden wat hij eerst moeizaam dronk maar wel genoeg nog binnen kreeg. Bij Ravi was het binnen een dag toen gelukkig weer voorbij.
Volgens mij kun je door op de huid met je vinger te drinken testen of ze niet uitgedroogd zijn. Word de plek onder je vinger meteen rood dan is het goed. Als het wit blijft dan is dat een teken van uitgedroogd zijn.
Hoop dat het snel over is!!
Liefs