Geen kloppend hartje

<p>Hallo allemaal </p><p>Misschien heeft een van jullie dit ook?!</p><p>Gister na mijn berekend idee was ik 7+6 weken dus vandaag 8 weken precies nu kreeg ik gister me eerste vroege echo eerst uitwendig maar was niet veel te zien toen inwendig daar zagen ze wel een vruchtje van 6+2 raar na mijn idee mijn laatste menstruatie was 9 april en heb een early test positief gehad op 4 mei of ik tel en bereken verkeerd of ik ben indd nog maar 6 weken en klopt het hartje indd niet of ik ben indd 8 weken en is het vruchtje met 6 weken gestopt met ontwikkelen??? Ik ben zo verdrietig iemand hier ervaring mee? Grtjes van mij </p>
 
Jeetje.. dat is inderdaad niet leuk om dat je natuurlijk verwacht dat je wat hoort.. ik heb dit helaas nog niet meegemaakt, ik ben nu 6 weken van mn eerste. En heb helemaal geen symptonen alleen sinds 3 dagen bloedverlies en lichte krampen, ik vrees voor mezelf helaas ook het ergste :(, ik heb contact gehad met de VK die vertelde me wel zolang het niet erger of verlies van jeweetwel.. dan geen zorgen maken maarja dat doe je toch bewust wel..Suc6 in iedergeval hopelijk kan je ons het goede nieuws volgende week wel vertellen dat je het hartje het gehoord van de kleine.
 
Dankje wel ja is allemaal wat en bij u dat u licht bloed verlies heeft kan nog oud innesteling bloed zijn ik wach deze week in helse spanning maar af en voor u hoop ik ook het allerbeste bedankt voor u reactie! 
 
Hallo 
De maand ervoor voor 9 april zeg maar was ik 20 maart ongesteld geworden soms ben ik maar 3a4 dagen ongesteld soms 5 dagen maar me 1a laatste menstruatie is geweest op 20 maart daarna 9 april heel vaag allemaal me early test positief getest op 4mei????? 
 
oh.. dat is een cyclus van 20 dagen, dan snap ik nu ook even niet waarom het dan nu 6w+2 is.. in mijn berekening ben je dan ook al wat langer zwanger... heel vreemd
 
Terug
Bovenaan