Geen kloppend hartje

Ja heel vreemd hé maar heb soms wel een cyclus van 28 dagen soms langer en dan ben ik maar 3a4 dagen ongesteld en soms maar 5 dus ik heb een onregelmatige cyclus als ik het goed begrijp erg vreemd dit snap er niks van ben er ook echt kapot van heb een gezonde dochter van 4 naast me zitten dus gezegend ben ik al zeker maar je had zo gehoop dat alles goed zat of me innesteling is later geweest zou dat ook nog kunnen?? 
 
Helaas heb ik iets soortgelijks meegemaakt. Dacht met de vitaliteitsecho 9 weken te zijn en er was een vruchtje van 6+3 te zien zonder hartslag.
Een week later inderdaad ook terug, maar het is niet meer gegroeid. Ik wacht nu nog op mn mm, maar waarschijnlijk komt die niet uit zichzelf op gang en dan moet ik volgende week naar de gynacoloog.
Heb ook veel positieve aflopen gelezen dus zal voor je duimen! Ik heb ook een kindje van 4 jaar. Dus weet ook dat het moet lukken hopelijk is het de volgende keer wel goed.
 
Precies hetzelfde verhaal. 9 april was eerste dag van laatste zwangerschap, vandaag met 8 weken voor vroege echo (3 jaar terug een miskraam gehad). En geen hartje, en vruchtje leek met 6 weken gestopt met groeien. Vorige keer kwam het ook niet vanzelf, dus ga afspraak maken bij het ziekenhuis voor pillen. Vorige keer na 2 maanden weer zwanger en heb nu een dochter van bijna 3, dus hopelijk gaat het de volgende keer gewoon goed ??
 
sterkte! ?
 
Wat naar Kim dat je het al 2x mee gemaakt hebt! Maar het komt zovaak voor schijnt?
Hoe heb jij de pillen ervaren? Heb je veel pijn gehad? Mn verloskundige waarschuwde daar wel voor, maar ik kies ook pillen. 
Las ergens dat je na je miskraam extra vruchtbaar bent en dat veel vrouwen dan binnen 3 maanden weer zwanger zijn dus ik hoop het voor ons allemaal!❤
 
Van die pillen krijg je krampen en ook een soort weeën, maar als het eruit is dan is het klaar. 
omdat er nog hg in je lichaam zit ben je idd extra vruchtbaar! Dus hopelijk is het gewoon snel weer raak. 
 
Terug
Bovenaan