geen kloppend hartje

hoii iedereen

vorige week woensdag had ik mijn eerste echo. op de echo was te zien dat ik 6,5 week zwanger was. alles zag er voor de rest goed uit, behalve dat er geen kloppend hartje was te zien. de vrouw van het echobureau zei dat dat nog niks hoeft te betekenen en moet dus aankomende woensdag terug komen. het moet dan gegroeid zijn en het hartje moet te zien zijn.
ik lees op verschillende forums dat al vroeg het kloppende hartje te zien is. is er ook iemand die zo vroeg geen hartje zagen, maar dat het later wel te zien was en dat alles gewoon goed was?

dit is mijn 2e zwangerschap. de 1e keer was een vroege miskraam. ben bang dat het vruchtje al dood was voor de 1e echo, maar heb nog hoop... en ben super!!! zenuwachtig voor aankomende woensdag.

veel liefs Bunny

Jeetje meid,

wat duurt dat lang dan he, voor je zekerheid hebt.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed is en dat je woensdag inderdaad een kloppend hartje ziet.
Hoe voel je je verder dan?
Nog symptomen/kwaaltjes?
Sterkte met wachten,

liefs Beep3.

dank je wel beep3

voor de rest voel ik me nog redelijk hetzelfde. nog misselijk, pijnlijke borsten, af en toe bandenpijn, stemmingswisselingen. niet echt veel anders... maar las ook ergens dat als het vruchtje al dood is, maar het is nog in je lichaam dat je de verschijnselen nog kan houden..

het is afwachten... helaas gaan op dit soort momenten de dagen heeel erg traag voorbij...

liefs bunny

jeetje.. spannend babybunny...

tja je kunt niet anders dan afwachten. ik kon ook met 6 weken een echo krijgen, maar heb dat zelf een week later gedaan om deze onrust te voorkomen.
bij mij zag je emt 7 weken wel een hartje. (gelukkig)
maar ja die paar dagen later kunnen in een zwangerschap veel verschillen. dus het zegt nu nog niks.

de grootte van het kindje was wel goed?
sterkte meid...

dank je wel carina1978 :)

eigenlijk was ik volgens de berekening 8 weken. maar op de echo 6,5 wk.  het was 7,5 mm groot. ze zei dat het kan dat het later is ingenesteld en dat ik daarom korter zwanger ben...

liefss

dat klopt hoor.. dat het later in kan nestelen. bij mij was dat ook een paar dagen verschil.
ik geloof dat die tijd wel kan oplopen tot 2 weken.

houdt je ons op de hoogte?!
liefs Carina

bij mij is het dan 1,5 wk verschil..

ik hou jullie op de hoogte

nog 1 nachtje slapen en dan weet ik het...

vanmiddag 1e afspraak bij de verloskundige. ben benieuwd wat ze er over zal zeggen

liefss

Hoi,

Even een berichtje van een oktober 2008 mama,

Ik heb in mijn 1e zwangerschap ook een echo gehad met 6 weken. Toen was er alleen een leeg vruchtzakje te zien. Moest met 8 weken terugkomen en toen zagen we een mooi hartje kloppen. Tis heel verschillend. De een ziet het heel vroeg, bij de ander duurt het tot en met 7 weken.

Ik hoop voor je dat alles ok is!

Liefs, Billie
26w3d zwanger van een meisje, mama van Quinten 19 mnd

Terug
Bovenaan