geen kloppend hartje

nou meid,

ik zal voor je duimen morgen, ik hoop dat je een goeie echo hebt. Het kan inderdaad verschillen bij iedereen. Heel veel sterkte en succes morgen.

groetjes mamavanla

tje wat een onzekerheid he....ik was pas 6,1 week en had al een kloppend hartje, maar zoals iedereen zegt hier....het zegt niks, heel veel succes met deze slopende dagen en ik duim voor je dat je een mooi kloppend hartje ziet hoor!!

liefs sweety

heb vandaag me echo gehad. helaas was het vruchtje al dood... de verloskundige gaat het ziekenhuis voor me bellen voor een afspraak...
echt klote! (sorry voor het taalgebruik..) we balen echt. waarschijnlijk was het al ongeveer 2,5 week dood.

het is even moeilijk, maar we gaan gewoon door...

hoop jullie snel goed nieuws te kunnen melden dat ik weer zwanger ben.

jullie zowiezo succes allemaal :) en dat de zwangerschappen maar goed mogen verlopen.

veel liefs bunny

getver bunny...
ik had zo gehoopt dat je met goed nieuws kwam!

sterkte meid!
ik hoop voor je dat je het verdiret snel een plekje kan geven!
ik weet als geen ander hoe moeilijk dat kan zijn!

dikke knuffel!
Carina

Hi,

O wat erg.... Ik weet hoe het is, 5 juni had ik de fatale echo. Helaas geen kindje van  11 weken maar een van 8 weken en 5 dagen, zonder kloppend hartje...  het kwam niet vanzelf op gang en 18 juni ben ik gecuretteerd. Het is vreselijk maar nu, een maand na de echo voel ik me weer goed en kijk ik uit naar een volgende zwangerschap. Maar de tijd die je nu door moet maken is vreselijk! Huil, lach, slaap, lees, word boos, schreeuw, doe wat je hart je ingeeft zou ik zeggen.
Ik heb veel aan het forum bij "zwanger worden na een miskraam", en dan de discussie: "miskraam in juni maar hopelijk zsm weer zwanger". Tis al juli maar je bent welkom als je er behoefte aan hebt.

veel sterkte!

Terug
Bovenaan