Geen kwaaltjes

<p>Goedemorgen, vandaag ben ik naar mijn eigen berekening 6 weken zwanger. Ik heb tot op heden nog geen kwaaltjes ervaren, enkel wat moe. Overal lees je dat dit niet perse iets wilt zeggen, maar het maakt me toch zoooo onzeker. Volgende week donderdag heb ik mijn eerste echo, het aftellen is begonnen.</p><p>Zijn er meer mensen die nauwelijks tot geen kwaaltjes hebben gehad in het eerste trimester? </p>

Ja hier!! Ik heb ook totaal geen kwaaltjes. Maakt mij ook echt enorm zenuwachtig. Ik ben wel pas 4+4 en heb 11 september mijn eerste echo. Dit wat eerder vanwege herhaalde miskramen. Enige waar ik last van heb is af en toe wat krampjes en ik kan slecht naar de wc.. (heb veel buikpijn en last van diarree, maar geen idee of dit erbij hoort!).

Ja precies, het wil niets zeggen maar maakt mij ook echt wel onzeker haha. 

@kimmieeeeeeeee wat erg van je eerdere miskramen. Kan me voorstellen dat dit en amper kwaaltjes je onzeker en zenuwachtig maken. Ik duim voor je dat je op 11 september een kloppend hartje te zien krijgt.
Laten we elkaar op de hoogte houden! 

Ik had tot 7 weken ook geen kwaaltjes, vanaf week 7 waren ze behoorlijk aanwezig. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die nergens last van hebben :)

@dominiqueeeee ja we hopen het ook! Ben nu al enorm zenuwachtig maar moet nog 2 weken wachten. Nja 13 dagen haha. Kan gaan aftellen. Ja we gaan er maar vanuit, zonder bloedverlies en enorme stekende buikpijn is het goed toch? (Al heb ik wel een gemiste miskraam gehad, dus hier had ik oko niets van door). Maar hop die positieve pet op en het moet goed gaan komen.

@Mlse ohhh kijk dat maakt me dan weer positief!! Hoe ver ben je nu? Nou dan hoop ik inderdaad dat het me gespaard blijft, vorige twee keer ben ik belachelijk misselijk geweest toen ik zwanger was van de miskramen.

Ik heb trouwens wel na het plassen altijd even wat krampen/steken. Alsof ik echt voel als mijn blaas dan weer leeg is, iemand anders hier ook last van?

Ik ben nu 13 weken zwanger en nog steeds nauwelijks kwaaltjes, behalve gevoelige borsten en mijn darmen. Ik was hier ook best ongerust over maar al 2 goede echo’s gehad met een actief kindje! Geniet er lekker van! ?

Tot 20 weken kwaalloos geweest ( op wat lichte vermoedheid na) dus het is zeker niet raar ? werd er ook onzeker van maar ben nu bijna 36 zwanger dus zit wel goed hahaha 

Terug
Bovenaan