Geen kwaaltjes

Dat is geruststellend @mlse, maakte jij je zorgen in die 7 weken? 
@kimmieeeeeeeee ik heb ook wel eens steken inderdaad na het plassen en s'avonds als ik in bed lig heb ik ook wel eens een weeeig gevoel. Ik heb trouwens ook best veel melkachtige afscheiding, sommige dagen wat minder dan andere dagen. Maar dat heb ik eigenlijk altijd wel. Herkenbaar? 

@vdla wat fijn om te lezen! Geniet van je zwangerschap zonder die kwaaltjes!! Dit soort berichten zijn enrom geruststellend

Hier ook, heel pril zwanger: 5 weken. Maar nog helemaal geen kwaaltjes. Wat moe en zware borsten. 'S ochtends als ik wakker word heb ik heel even het gevoel van; oeh ik moet eten. Maar dat zakt eigenlijk ook wwer weg. Ik prijs mezelf ermee gelukkig. In bed in de avond wel wat steekjes, dat ik er zelfs wakker van word, maar geen pijn. Gewoon nog maar even van genieten denk ik dan maar. Gefeliciteerd met je zwangerschap?

@dominiqueeeee nee dat heb ik (nog) niet, maar goed ben ook nog helemaal niet zo ver. Blij dat jij ook wel eens wat steken hebt. Zo gek inderdaad, verder nergens last van maar vooral inderdaad in de ochtend als ik dan ga plassen. Maar lees al veel op internet dat dit dan je baarmoeder is, die leunt normaal op je blaas en als die opeens leeg is, gaat dit allemaal anders liggen natuurlijk.

Ik ben nu bijna 16 weken. De ochtend misselijkheid is er helaas nog steeds wel maar verder zijn de kwaaltjes weer weggetrokken:) 
Ik maakte me de eerste weken eigenlijk geen zorgen, ik hoopte dat ik misschien wel helemaal geen kwaaltjes zou krijgen. In week 8 een goede echo gehad maar toen in week 9 had ik opeens soms last van steken en één dag echt ongesteldheidspijn. Toen maakte ik me wel zorgen maar gelukkig trok dat ook weer weg! 
Te veel zorgen maken is natuurlijk ook niet goed maar zo moeilijk uit te schakelen soms. Ik vond het moment voor de 12 weken echo ook weer spannend, het wachten op de uitslag van de NIPT ook en ik zal de 20 weken echo ook weer spannend vinden. 
Ik hoop dat jullie allemaal snel een kloppend hartje zien!

Ik ben nu 36 weken zwanger. En pas bij 31 weken had ik me eerste kwaaltje. En ook een minder leuke, een onwijs zere schaam streek. Maar met een goede reden want de kleine was vanaf die week al ingedaald. Nu dus al een paar weken wat pijntjes. Maar ik mag niet klagen. Verder geen kwaaltje gehad. Wat ook mij onzer maakte. Maar maak jezelf niet gek. Want dan is de kans dat het fout gaat alleen maar groter door de stress. Dus gewoon genieten en met een goed gevoel naar de echo toeleven! 

Geen zorgen maken! Heb tot het eind geen kwaaltjes gehad, was niet eens moe in het begin (misschien als ik heeeel erg ging proberen iets te voelen dat ik ieets moeier was dan normaal).
Mijn zoontje is vandaag 4 weken :) dus het zegt echt helemaal niks!!

Bij mijn vorige zwangerschap erg moe geweest en pas bij de 20 weken kreeg ik erge rugpijn verder geen kwaaltjes gehad. Nu 7 weken zwanger en sinds een week hele gevoelige borsten en sinds 2 weken misselijk dus elke zwangerschap is anders. Ik heb 4 sep de echo vindt wel spannend maar ik heb er een goed gevoel bij dus probeer te genieten en niet teveel druk te maken iedereen ervaart het anders. Veel succes 

Terug
Bovenaan