Geen last meer van zwangerschapskwaaltjes

Hiii ik Open toch even een nieuwe topic ivm mijn bezorgdheid,

Ik ben op dit moment bijna in mijn 6e week. Ik had vorige week pijnlijke borsten en vaak misselijk. Ik heb nu sinds 3 dagen nergens meer last van.

Het enige wat ik heel soms merk zijn wat kleine krampjes in mijn baarmoeder. Kunnen die kwaaltjes soms dagen uitblijven? Ik voel me namelijk helemaal niet meer zwanger.

Hi lisette,

ik had vorige week exact het zelfde, grote zorgen en paniek.

zeker omdat we een heel lang medisch traject hebben gehad.

ik had mijn arts al gebeld maar moest wachten tot de eerste echo.

twee dagen later keerde alles langzaam weer terug en bij de echo een mooi kloppend hartje te zien (toen 6 weken en een dag)

het komt en gaat dus. Vervelend is het wel maar vertrouwen hebben is belangrijk.

<p style="text-align: center;">Ik ben 28 weken en heb nooit ergens last van gehad niet misselijk niet ziek dus die kwaaltjes zijn ook niet alles</p>
xxx

Happy s dan zijn we waarschijnlijk even ver ! ik mag pas 17ste naar de gyno omdat je anders een kans hebt dat je nog niks ziet en dan ga je alleen maar nog meer zorgen maken.

V8893 dat lijkt me ook heerlijk! veel vriendinnen van mij ook niet. Ik dacht dat de kwaaltjes juist zouden toenemen ipv beginnen en vervolgens weer verdwijnen.

Oww zo een rot forum daar mogen ze wel wat aan veranderen de helft komt maar door.

ik had een inwendige echo maar evengoed hadden we ook een paar dagen later pas wat kunnen zien.

gelukkig zagen we het gelijk neemt een hoop zorgen weg.

ben jij een beetje gerust gesteld?

Ja Happy s bij ons lukte het ook niet op de natuurlijke manier, een jaar lang Clomid geslikt. Sinds een half jaar er meegestopt omdat het me enorm frustreerde en veel stress opleverde, we waren er iedere dag mee bezig. sinds 2 maanden geleden kreeg ik ineens een normale cyclus  zonder clomid en een eisprong! en deze maand gewoon zonder clomid een positieve test. Heel  bijzonder!!  daarom is het ook allemaal zo onwerkelijk en te mooi om waar te zijn.

xxx

Hi liset,

hier hetzelfde! Zit in m'n 7e week (6w3d) en ben de laatste week aantal keer misselijk geweest en pijnlijke borsten gehad. Zo erg dat het zeer deed als ik een stoepje af fietste. Sinds gister avond voel ik ze ineens niet meer. Nog wel last van maagzuur. That's it. Ivm een voorgaande miskraam van een tweeling rond deze periode wordt ik iets gespannen. Gelukkig as dinsdag al een echo aangevraagd dus hoop dat er een leuk valantijnsfoto uitkomt! Je hoort wel vaker dat als je lichaam aan de hormonen en veranderingen gewend raakt, je er dus minder 'last' van krijgt!! Laten we t daar op houden. Je mag de 17e heen las ik, we zijn bijna aan de beurt!

Terug
Bovenaan