Geen last meer van zwangerschapskwaaltjes

Hallo allen,

wat een fijn topic!

Ik ben nu 6 weken zwanger, weet dit sinds een week. Samen met mijn vriend op een roze wolk!!

Enige lastige is, dat ik ook erg onzeker word. Nagenoeg geen kwaaltjes, alleen met vlagen soms wat gevoelige borsten.

Vanavond met afvegen na toiletgang, licht bloedverlies. Helemaal in paniek.

HAP gebeld, die maakte zich niet zo zorgen, aangezien het direct stopte en niet gepaard ging met buikkrampen en heviger bloedverlies kreeg.

Zelf nog niet zo gerust.

wat een zorgen oppeens, na een positieve test, meteen zoveel onzekerheden en twijfels.

Heee meiden , teneerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap ...

Ik ben morgen 16 weken zwanger, en nooit ergens last van gehad , in het begin beetje last van mij tepels maar verder niks.. dus maak jezelf niet te gek , gewoon ervan genieten en Hopelyk blijft de "kwaaltjes" allemaal weg..

liefs Jenn

Hoi dames!

Ik snap jullie onzekerheid heel goed, ik had ook gedacht dat het met de symptomen heel anders zou verlopen.

In de eerste weken was ik zo ontzettend gespannen dat ik inderdaad ook continu dacht dat mijn borsten minder gevoelig waren en zelfs gekrompen. Inmiddels ben ik 11 weken en 3 echo's verder. Het kindje stuitert lekker op en neer in mn baarmoeder zagen we de laatste keer. Het gaat allemaal goed, terwijl ik me een aantal dagen heel slecht heb gevoeld en ook dagen niks heb gevoeld en alleen maar paniek had!

Veel succes met de tijd uit zitten tot de eerste echo!

Nou dames, de ochtendmisselijkheid is weer helemaal terug. Gelukkig maar het geeft me een gerustellend gevoel! as vrijdag onze eerste echo. zooooo spannend :D

xxx

Hello ladies,

Pffff wat spannend allemaal he! Wel goed om te lezen dat sommige van jullie de 12 weken hebben gehaald!

Ik zit met het zelfde, ik heb zelfs afgelopen weekend de vk gebeld. Ik had zoveel stress. Ik ben nu 8 weken en 1 dag. Afgelopen zomer heb ik rond 7.4 weken een miskraam gehad.

Tijdens deze zwangerschap waren symptomen zoals gespannen borsten en misselijkheid veel meer aanwezig dan bij de vorige zwangerschap. Sinds een aantal dagen is dat afgenomen en voel ik enkel wat gevoelige tepels , maar geen gespannen borsten.

Ik voel af en toe krampjes, maar niet constant. Pfffff!! Kan niet wachten tot a.s donderdag dan mogen we weer piepen.

Terug
Bovenaan