Geen leuke vakantie!

Hai meiden,

Pffff wil het toch nog even aan jullie kwijt!

Wij zijn vorige week vrijdag op vakantie gegaan. Weekje center parcs. We hadden er echt zin in, even lekker er tussen uit!
We kwamen al aan op onze bestemming hadden ze dus ons huisje niet goed schoongemaakt. Pizza dozen die nog op tafel stonden, niet gestofzuigd en ga zo maar door. Wij zijn niet van die mensen die meteen naar de receptie rennen, dus even schouders eronder en zelf even de boel een beetje op orde gemaakt. We hadden een kindercottage.... Nou de spullen die er stonden waren ook niet echt schoon en om het huisje stond het gras vreselijk hoog en er stonden ook veel brandnetels!! Lekker handig om een kindercottage!

Hierdoor hadden we ook veel last van ongedierte. Veel mieren (op de kinderslaapkamer, blèh) en vreselijk veel muggen. Mijn dochtertje van 4 is de 1e nacht 15 x gestoken. Ach god, arm kind! Maar goed je bent op vakantie dus denk je toch doorzetten. Uiteindelijk heb ik het gemeld bij de receptie, waar ik vervolgens een mierenlokdoosje kreeg en dat was het!! Niet even een melding opgeschreven o.i.d. Isabelle kreeg ook nog een uitslag en dit werd met de dag erger. We hebben dus woensdag ochtend al onze spullen weer ingeladen en zijn naar huis gereden. Donderdag ochtend konden we meteen bij de huisarts komen. Ze heeft een infectie opgelopen. Niets ernstigs, maar toch niet echt fijn voor haar.

Gelukkig werken mijn man en ik wel goed samen, we krijgen geen ruzie of irritaties naar elkaar zeg maar door al deze dingetjes.

We hebben ook een klacht ingediend, dus ben zeer benieuwd wat hiermee gaat gebeuren....

Ons baby'tje heeft zich wel heel lief gedragen. Dit was toch ook wel een beetje spannend, maar dat ging gelukkig goed!

Wie heeft er nog meer een baal vakantie gehad??? Enneh.... leuke verhalen zijn natuurlijk ook welkom~!!

Groetjes Veronique

Hallo

Ik dacht dat daar die huisjes altijd super mooi en schoon waren niet dus
wij hebben een leuke vakantie gehad in Valkenburg met heerlijk weer en geweldige buren die nu ook bij onze vriendenclub horen
Maar toen we er aan kwamen dacht ik waar ben ik terrecht gekomen en wilde het liefst meteen weer weg
Wat een simpele bungalow huisje
Muf hok en vies echt niet normaal aanrecht ,kastjes koelkast bah echt goor
Schoonmaak troep werd op geroepen bij ons huisje en die van buren was ook zo vies dus een uur later konde we er in
Mijn man wilde ons bed iets verschuiven had een poot in zijn hand hij weer terug
Mannen met boren kwamen bed repareren
Inmiddels had manlief zin in koffie wilde koffie zetten maar bedacht zich snel koffie prut was al bijna weggelopen ( schimmel en niet zo,n beetje ook hij weer terug kreeg nieuwe koffie zet apparaat
Verder was het een mooie camping en was het een leuke vakantie kids hebben zich gigantisch goed vermaakt dus wij ook
Eigenaar is ons nog een bon wezen brengen voor gratis etentje voor 4 personen
Het eten was gelukkig lekker maar terug naar dat vakantie park nee dank je
Is een heel verhaal geworden kan er nu wel om lachen maar op dat moment dacht ik weg wezen

Groetjes Monique

Heh, wat jammer! Wij hebben eigenlijk altijd hele goede ervaringen met Centerparcs. Mag ik vragen in welk park je bent geweest? Ben namelijk aan het kijken om weer eens te gaan boeken. Dan weet ik waar ik waarschijnlijk niet heen moet gaan!

Wendy

Hoi Veronique

Dat is echt balen zeg. Zeker omdat je bij centerparcs nu ook niet al te goedkoop uit bent voor een midweekje.
Wij gaan eigenlijk altijd naar centerparcs, maar nooit in het hoogseizoen. we zijn ook al een paar keer op Loohorst geweest en dat is altijd goed bevallen.
Maar deze zomer zijn wij naar hoogenboom vakantieparken gegaan zeker omdat het de helft scheelde in prijs met centerparcs.
Normaal gaan we camperen in de zomer, maar dat zag ik nu met dit weer en danny niet zitten.
Hoogenboom is net zo iets als centerparcs zei de mevrouw waar ik boekte alleen hebben ze geen plaza. Wel een zwembad, winkel, restaurant e.d bij elkaar.
De huisjes zijn er prima. Misschien ook niet het allerschoonst, maar spinnenraggen   heb ik hier thuis op de boerderij ook dus dat vond ik nog niet zo heel erg.
Keuken, sanitair e.d was wel schoon.Verder viel het winkeltje en het zwembad in groote een beetje tegen, maar in de winkel hadden ze wel veel en het zwembad was klein maar fijn.

Al met al hebben we een fijn weekje gehad en zijn er heerlijk even uit geweest.
Ik zou zeker een klacht indienen bij centerparcs. Wat jullie allemaal tegen hadden mag niet gebeuren vind ik. En zoals iemand anders al zei ze hebben toch een naam hoog te houden en zullen hier ook echt wel iets mee doen hoor.

Laat nog even hier weten wat de reactie van centerparcs was. ben ik wel benieuwd naar .

groetjes irene

hoi,
wat is dat balen zeg dat de vakantie zo is tegengevallen.
wij hebben een weekend geboekt bij centerparcs in oktober en zijn ook wel vaker geweest maar wij hebben het ook nog nooit zo slecht getroffen.
ik moet zeggen dat centerparcs klachten wel serieus neemt.
wij hebben al eens een klacht ingediend omdat het eten in de snackcorner zo tegenviel.
we hadden een paar afhaalmenu's en dat was echt in een tas gekwakt met als gevolg dat alles doorelkaar zat en onder de saus.
toen we weer thuis warenzijn we door hun gebeld en hebben ze excuus aangeboden en we konden bij het volgend bezoek, gratis eten afhalen.
dat vond ik wel netjes.
groetjes henny

Terug
Bovenaan