Geen leuke vakantie!

Dat is flink balen!!
Vooral omdat center parcs zo duur is (vind ik).
Ik heb dit soort verhalen wel vaker gehoord van center parcs moet ik zeggen, meerdere mensen in mijn omgeving hebben daar slechte ervaringen mee, met vieze huisjes, slordige tuintjes etc.
Wij gaan eigenlijk altijd naar Landal, scheelt de helft in de prijs en op alle 5 de parken waar wij tot nu toe zijn geweest was alles tip-top!

Groetjes, Karin

Wij zijn net terug van een weekje Landal en ik vond het geweldig. De prijs-kwaliteit is redelijk. Wij gingen voorheen ook naar Center Parcs, maar ik vond dat voor een weekje in het hoogseizoen echt veel te duur. Vandaar dat we een last-minte Landal hadden geboekt.
Op de site zoover.nl kun je trouwens veel accomodaties vinden met de meningen van gasten. Hier kijk ik  altijd even op. Kan je trouwens ook je eigen mening kwijt. Misschien een tip.

Groetjes,
Monique  

hallo meiden,

nou we hebben inmiddels telefoon gehad van Center Parcs. Ze bood d'r excuus aan van het Niet schoonmaken. Over de tuin had ze een smoesje dat het externe bedrijf misschien geen tijd had of dat het weer het niet toeliet.... Nou ja als de brandnetels tot aan je oksels komen, dan is het zeker al heel lang geen goed weer geweest

We krijgen nu een tegoed bon voor de Eemhof (die is vlakbij ons) om een keertje te gaan zwemmen. Geen geld oid. Dus dit is dus een zoethoudertje naar ons toe en zelf merken ze er niets van!!

Geen Center Parcs meer voor ons!
Enneh.... Monique bedankt voor de tip. Ga zeker eens kijken en schrijven!

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan