Geen meisje, maar een jongen...

oh wat erg en wat ontzettend balen!

nu ben ik zo blij dat wij die 1e keer gewoon op save speelden met de kamer en kleertjes. Ze konden het alle keren niet zien, zelfs met 35 en 37 weken echo gehad.

dit keer wel lekker rose gegaan emt kleertjes omdat we een supergrote closeup gezien hebben van een vagina. dit keer is het echt zeker gelukkig

maar ik snap je boosheid, helemaal omdat je echt alles rose gedaan hebt.
zou de kosten op die man proberen te verhalen, hij kan op zijn minst alle echokosten vergoeden, je bent er 2x geweest om zeker te zijn en hij had het finaal mis

Nou ik weet niet wat ik lees ik zou die man eens even opbellen wat een sukkel! Als hij het niet weet moet hij dat gewoon zeggen. Durft ie zekerniet toe te geven, pffff ik zou helemaal in de stress zijn ik vind het knap dat je het zo goed op pakt! Knuffel!

Lieve meiden, wat ben ik blij met jullie!

Ik heb de Prenatal gebeld en zolang er nog niets gewassen is, kan ik met ALLES terug (!!!) mits ik de bankafschriften heb, maar natuurlijk.. pfew...dus dat scheelt alweer een heleboel!

@Linda, ja, we hadden van tevoren al voor zowel een jongen als een meisje een naam bedacht, dus ook dat komt goed! Alleen is het vervelend, net zoals je zegt, we hebben weken "Mila" tegen de kleine geroepen en continu op onze roze wolk gezweefd en elke keer "meisje" gezegd, dus dat is ineens een flinke omschakeling, maar dat komt goed... begin er wel aan te wennen dankzij al mijn lieve collega's hier en lieve mede-mama's op het forum!!

Jeetje, dat is schrikken zeg!! En toch even balen. Kun je alle kosten weer uit gaan geven! Misschien dat je het een en ander op marktplaats kwijt kan?

Nog een geluk dat je de wandelwagen niet in een meidenkleur hebt gekocht! Dan baal je helemaal! Alhoewel mijn vriendin een blauwe wagen heeft terwijl ze wist dat de eerste een meisje was. (en nu de 2e ook weer)

Succes meid en ik zou toch even bellen naar de winkels met je verhaal, je weet maar nooit....

Liefs ciomama

Jeejtje wat vervelend zeg, en indd niet dat het een jongen is maar omdat je zo bent ingesteld op een meisje.

En ik zou ook zeker die man erop aan spreken, als je het niet zeker weet, zeg dan gewoon niks.

Wel toevallig dat je je meisje Mila zou noemen, dat zou ook mijn meisje gaan heten. Ik krijg (als het goed is) een jongen

Succes met het omschakelen!

Terug
Bovenaan