Geen menstruatie, alleen oud bloed

<p>Ik ben vorig jaar gestart met het IUI traject, 7 maanden, helaas niet gelukt. We zijn niet meer onder behandeling.</p><p> </p><p>Nu had ik afgelopen 16 juni ongesteld moeten worden, dit werd iets later. Op 19 juni begon ik wat oud bloed (bruin) te verliezen. In de nacht met een maandverbandje in geslapen en in de ochtend eigenlijk ook alleen maar oud bloed opgevangen, met een klein beetje bloed. Dagen erna kon ik eigenlijk zonder maandverband en tampons, en had ik alleen wat oud bloed bij het afvegen.. Dit heeft ongeveer 4/5 dagen geduurd. Nu is het weg, en ik snap nu even niet wat er gebeurd is. Was dit mijn menstruatie?</p><p> </p><p>Iemand hier ervaring mee?</p>

Nee, en het was ook niet in me op gekomen tot vandaag..

Maar zou dat een mogelijkheid kunnen zijn?
Ik vond het oude bloed nogal lang duren, vandaar geen test gedaan nog..

Heb dit ook gehad bij een van mijn zwangerschappen dacht toen dat het menstruatie was omdat het toen echt op de dag van dat ik ze moest krijgen kwam.. maar 2weken later bloed laten nemen bij HA en 5weken zwanger 

Nou inderdaad, dat heb ik nu dus ook.
Had jij ook alle dagen alleen bruin verlies?
Alhoewel wij bezig zijn om zwanger te worden, had ik daar deze ronde niet zo over nagedacht, maar misschien moet ik toch eens een test gaan doen. Als het bij jou gelukt is.. Bedankt voor je reactie!

En kindje is inmiddels ter wereld?

Is bij mij toen wel uitgedraaid op een miskraam. Maar hoeft niet altijd zo te zijn een kennis van mij had dit ook en is ondertussen 36weken zwanger.

Dat vind ik vervelend om te lezen :(

Dus jij hebt het twee keer meegemaakt, een keer bij jezelf en een keer bij een kennis. En beide keren ging het dus om een zwangerschap?

Sorry hoor, vanaf het eerste antwoord op mijn topic ben ik pas stil gaan staan bij het feit dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn.. Ik wil dus ALLES weten haha.

Dank voor je reactie, en ben je hierna nog wel zwanger geraakt of niet?

Ja hoor verschoot er toen zelf van want dacht echt dat het mijn menstruatie was en die dag zelf nog test gedaan voor de bloeding maar was negatief. Diezelfde dag dat bruinigverlies gehad gedurende 3 4 dagen dus ging er vanuit dat het gewoon menstruatie was omdat de test ook negatief was. 2weken later zat ik bij de dokter vanwege moeheid en neerslachtigheid dus vroeg om mijn bloed te controleren en ik zei toen nog van ja ik denk niet dat ik zwanger ben want heb enkele weken geleden regels gehad en had toen ook negatieve test maar ik zei je weet nooit en was dus blijkbaar 5weken zwanger... ik vermoed dat het wss late innesteling ofzo geweest is... die kennis van mij had dit toen ook dus ging er van uit menstruatie maar haar  volgende menstruatie bleef uit en toen test gedaan en was positief was toen bij echo al 9weken zwanger... nu ondertussen is ze 36 weken moet binne enkele weken bevallen van een jongentje...
Ik heb omdat de miskraam niet vanzelf op gang kwam in maart curretage gehad... nu derde maand dus derde ronde... nod normaal 28juni maar vandaag al getest en was negatief en heb ook niks van kwaaltjes dat me doet denken dat het positief kan zijn... Dus vrees dat ronde 3 tot mijn grote frustratie ook negatief zal zijn... ben normaal altijd vanzelf zwanger zowel bij mijn 2 vorige kinderen als bij mijn miskraam dus heb weinig geduld en begin te twijfelen waarom het ineens niet meer vanzelf gaat... maar ben dan ook nog niet zo lang bezig als ik zie dat er zijn die maanden of jaren moeten proberen... maar het is bij mij nooit zo geweest dus ik verwachtte me er dan ook niet aan dat het ineens niet meer vanzelf zou lopen.. en soms lees ik dan  verhalen dat het bij sommige na een curretage ook niet meer ging of toch niet makkelijk weer dusja dan begin je te twijfelen of het mss toch daar aan zou kunne  liggen... hoop het niet hoop dat het gewoon een kwestie van geduld gaat zijn 

Terug
Bovenaan