Geen menstruatie, alleen oud bloed

Spannend Denace! Ik zou idd een testje doen, je zou zwanger kunnen zijn :) Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook ongeveer 4 dagen alleen oud bruin bloed verloren, ik dacht eerst ook dat het gewoon een menstruatie was. Maar heb nu een gezonde zoon van 1 jaar rondlopen.

Ik zit met een beetje een soortgelijke situatie en heb een vraagje, dat beetje gewoon bloed hoe erg was dat?
Zelf ben ik aan de pil en heb ik regelmatig last voor doorbraakbloedingen, daarom ga ik ook overstappen naar een zwaardere. Vorige keren was de doorbraakbloeding of een paar dagen voor stopweek heel licht en brak in stopweek menstruatie echt door. Of (ruim) een week voor stopweek en dan eigenlijk gewoon al een echte menstruatie en in stopweek niks meer. 
Deze maand ongeveer 1.5 week voor stopweek begon het weer, maar nu maar 3 a 4 dagen en voornamelijk oud bloed en maar een keer/dag echt bloed met 1 klein stolseltje. Maandag begint mijn stopweek dus ik wil afwachten of het dan alsnog door zet, maar ik ben dus gewend aansluitend of wel eerder maar dan langer/erger. 
Vroeg me af of het innesteling kon zijn, al weet ik dat ik daar pas met een test echt achter kan komen dus als het in stopweek niet door zet wil ik die sowieso een gaan doen maar dat duurt dus nog ff. 
Vroeg me daarom af hoe erg die ene echte keer bloed bij jou was en of je nu zwanger bent of niet? Ik hoop voor jou van wel!

Hi Ninel,

Allereerst mijn excuus voor de late reactie. Dit is mijn eerste topic, en ik dacht een notificatie te krijgen wanneer er iemand gereageerd had, maar niet dus ?

Dat beetje bloed was weinig, het zat zeg maar aan mijn tampon. Dat bruine was ook niet veel want ik had eigenlijk geen maandverband of tampon hoeven te gebruiken. Het was alleen bij het afvegen steeds.

Wij komen net uit een best zwaar traject, waarin het niet gelukt is zwanger te worden. Ik ga er daarom ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar ik heb wel met mijn partner afgesproken morgen voor de zekerheid een test te gaan halen. Immers weet je het maar nooit.
Weet jij inmiddels al meer?

Hoi Denace, ik heb even meegelezen en was benieuwd of je een positieve test in handen hebt gehad vandaag! Zou het je zeker meer dan gunnen na zo'n lange tijd! ❤️

Terug
Bovenaan