Geen menstruatie na Pfizer

[quote quote=10483689]Ja klopt DikkertjeDap, maar ben al jaren geleden gestopt. Werd niet zo vrolijk van de pil, dus dat heeft maar kort geduurd ?[/quote]Ahhh ja dan niet idd. Hou er wel rekening mee dat er meer dingen kunnen meespelen in je cyclus, ik heb zelf ook een heel regelmatige cyclus maar toch een keer een complete maand overgeslagen.
 
Ik ben ook gevaccineerd met Pfizer en bij mij is mijn menstruatie ook anders. Ik werd veel later ongesteld dan ik zou moeten worden (2 weken) en ik bloedde veel heftiger..
 
Hier 1 keer 5 dagen later en daarna zwanger. Veel sneller zwanger dan bij de eerste! Dus het zegt niks. Ik heb overigens maar 1 prik omdat im recent corona heb gehad. Ook milt maar op deze manier extra antistoffen voor mezelf en de kleine☺️
Elk vaccin maar ook veel medicatie kan invloed hebben op je cyclus lees maar eens bijsluiter van medicatie?
 
Ik was na mijn eerste vaccinatie ook een stuk later, maarrrr… na mijn tweede vaccinatie was ik ineens (of nouja, niet ineens haha) was ik zwanger!
 
Eerste vaccinatie geen afwijking in m’n cyclus. Na de tweede prik vorige maand 1 dag te laat ongesteld ? wat ik vreselijk vond haha

Nu vandaag positief getest terwijl ik maandag aanstaande pas ongesteld moet zijn dus ondanks 2 Phizer vaccinaties snel zwanger ?
 
[quote quote=10483756]Eerste vaccinatie geen afwijking in m’n cyclus. Na de tweede prik vorige maand 1 dag te laat ongesteld ? wat ik vreselijk vond haha

Nu vandaag positief getest terwijl ik maandag aanstaande pas ongesteld moet zijn dus ondanks 2 Phizer vaccinaties snel zwanger ?[/quote]Wat fijn, gefeliciteerd Kimmmm!
 
Ik heb in januari/februari Pfizer gehad. Toen nog 2 maanden de pil geslikt, wel menstruatie in de stopweek. Begin april gestopt met de pil, een keer gewoon menstruatie en in mei zwanger. Nu inmiddels 18 weken!
Het pakt echt bij iedereen anders uit.. zoveel verschillende verhalen..
 
Terug
Bovenaan