Geen menstruatie,test negatief wat een ellende

A

Anoniem

Guest
Hoi Ladies

7 maart gestopt met de pil en 11 maart ongesteld geworden en nu helemaal niks geen menstruatie negatieve test.
Ik heb wel last van zere borsten en af en toe misselijk en ben erg moe en 's avond flink opgezette buik.(kan goed naar de wc)

Ik ben dus nog maar net gestopt met de pil dus we staan er nog nuchter in mocht ik echt niet zwanger zijn dan is dat nog niet zo heel erg maar die klachten moeten dan wel stoppen en wil dan graag gewoon ongesteld worden.

Die onzekerheid vind ik echt niks.
Zo dat moest er even uit.

groetjes

Hay meid!

Die onzekerheid is heel erg balen inderdaad! Waarom kunnen we nou niet gewoon weten waar we aan toe zijn?! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, op welke manier dan ook....

Ik zou over 3 dagen weer testen als je dan nog niet ongesteld bent....

xxxxxxxxxxxxxxxxxies mij

hi hi

ik heb precies hetzelfde,
misselijk, gauw moe, emotioneel, hele dag opgezete buik ( stoelgang gaat goed).

vandaag is mijn 32ste dag normaal de dag van ongesteld worden, vanmorgen toch een test gedaan maar die was negatief, bloeding is er nog niet

Hey dames.
Ik had precies hetzelfde! Nu eindelijk ongi!
Werd op dag 39 ongi. Hoop dat het snel komt, want ik werd er ook niet echt blij van. Ben nu heel blij, want alles werkt en ik hoop nu een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Dan kunnen we 'echt' aan de klus!
Probeer nog maar even af te wachten en anders over een paar dagen weer testen. Je weet het nooit...;)

Hello

Ik wacht wel af enigste wat je kan doen.
Ik hoop dat iedereen snel weet waar ze aan toe zijn en dat de cyclus lekker loopt zodat je gericht kan klussen!!

Ik ga wel wachten wachten en wachten.
Ik heb ook nadeel dat ik alleen 's avonds een paar uurtjes werk dus heb niet super veel afleiding en om nou iedere dag bij iedereen op de koffie te zijn is ook niks.

Ik hoop over 2 weken echt meer te weten.

Bedankt voor de reacties

@ kimmie. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten. Werk je in de horeca ofzo dat je in de avond werkt. Je kan wel lekker genieten van het weertje! Even relaxen. Is vaak ook beter voor je lijf. Als er voortdurend mee bezig bent, duurt het soms juist langer! Zeg het nou zo makkelijk, maar heb er zelf ook moeite mee hoor!
Liefs

Vervelend he die onzekerheid! Laat dan of de ongi doorkomen of de test gewoon positief zijn! Veel succes met wachten!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan