Geen menstruatie,test negatief wat een ellende

nasigoreng: Ik werk in de schoonmaak,kan maar paar uurtjes werken ivm mijn reuma.
Ik weet dat het niet zo goed is om er constant mee bezig te zijn maar tja het gaat automatisch van het weekend redelijk druk geweest dus toen was ik er minder mee bezig, als ik nu gewoon ongesteld was geworden was ik er ook minder mee bezig geweest maar goed probeer om helemaal relax te blijven!

Hi Kimmie,

wat vervelend! Het kan soms heel lang duren voordat je na het stoppen met de pil weer ongesteld wordt, maar je kan ook zwanger zijn. Ik testte pas een week na NOD positief, dus het kan nog alle kanten op. Succes met wachten!

Hoi Charlotje

Ja ik weet het,ken nog mensen die nu ook bezig zijn en ze heeft 3 maanden moeten wachten voordat het op gang kwam.
Maar ik volg cranio sacraal therapie en die vrouw legt haar handen op je buik en dan voelt ze wat er van binnen allemaal afspeelt en ze zegt dat ik binnen 4 maanden zwanger ben, natuurlijk vertrouw je er niet helemaal op maar toch geeft het een bepaalde rust.Beetje vaag misschien maar ik geloof in haar en ben benieuwd.mocht het iets langer duren dan zal ik niet meteen in zak en as zitten.

Als ik in het weekend nog niet ongesteld ben dan test ik weer maar ik weet dus niet of ik een normale cyclus dus lastig om te bepalen wanneer je ongesteld zou moeten worden.

Terug
Bovenaan