Geen ontsluiting

Ik was ook ongeduldig (wel 40+ weken), ook nog geen ontsluiting (wat nodig was voor strippen). Toen naar voetreflextherapie gegaan met 40.3 en de dag daarna wel genoeg ontsluiting voor strippen op 40.4. Bevalling kwam toen in die nacht op gang. Wie weet nog een tip, voetreflextherapie kan wel pas vanaf 40 weken geloof ik.

Spontane vlies breuk met precies 40 weken. Heb 10 uur lang met 1/2 cm gelopen die dag voordat het vorderde. Tussen het breken van de vliezen en de geboorte zat ongeveer 20 uur

Hoi,
Mijn 1e 37,4 geboren waar eerst mijn vliezen braken en de dag met gebroken vliezen rondgelopen en wat eindigde in een spoedsectio.
Mijn 2e, waar mijn vliezen braken met 34 weken waarvoor opname ziekenhuis. Met 36 weken kwam de bevalling spontaan op gang.
Mijn 3e gedraaid met 36 weken ivm stuitligging. Met precies 40 weken klaarliggen voor ok ivm stuitligging en net voor ok weer in de goede richting gedraaid. Was volgens de arts bijna niet mogelijk. Geboren met 41,3 dagen. Ook hier braken eerst mijn vliezen.
Een kind komt wanneer het komt.

Ik had op een vrijdagochtend  om 7 uur mijn eerste wee. Zaterdagochtend rond 7 uur  , dus na 24 uur weeën was het pas 4 cm.
Uiteindelijk zaterdagmiddag om half 1 bevallen. Na die 4 cm ging het dus best snel.
Vrijdagmiddag om 15:00 uur was ik nog potdicht, maar had toch echt al weeën. 

42,2 weken....2x gestript niks....uiteindelijk met 42 weken opgenomen, ballonnetje geplaatst 2 cm ontsluiting, daarna ingeleid en weeenopwekkers. Uiteindelijk op 7 cm blijven hangen. Na 36 uur keizersnee... Klinkt horror maar naderhand serieus alles vergeten...het klopt met wat ze zeggen.

Ik liep ook door met jouw termijn bij de tweede. Toen ze ging kijken had ik ook niks maar ik denk dat ze met der vingers toxh iets teweeg heefr gebracht. Die nacht was ik bevallen.

Heyy
Dit kan heel snel gaan .
Ik had op de dag van m'n bevalling weeen  toen kwam de vk  voelen en ik had geen ontsluiting zelfs m'n baarmoeder mond lag nog hoog .
Na anderhalf uur had ik het idee dat de weeën iets erger werken en ineens had ik 3 cm ontsluiting. 
Dus het kan zo ineens beginnen ?

Bij mijn 1e bevalling heb ik weken met 2 cm ontsluiting nog rond gelopen tot ik uiteindelijk beviel. Dus het zegt allemaal niks.

Succes met de laatste loodjes ?

Ik wil je niet ontmoedigen  ik heb nooit  geen ontsluiting. 
2 x heb gelopen tot ruim 41.6 zonder ontsluiting.
En nu door de grootte  van mijn derde kind leidden ze in en had ik net voor bevallen geen ontsluiting en was mijn baarmoedermond nog heel ver na achter. 
Ik geloof niet dat het echt altijd daar ook in zit. Want beiden ben ik binnen dag bevallen. Wel met hulp van tabletten om het te verweken

Terug
Bovenaan