Geen overgang!! Maar ZWANGER!!!!!!!

Hoi allemaal,
Wat een ontzettend leuke reacties. Zo fijn om te lezen, word je warm van!
En voor Gonnie, is helemaal geen brutale vraag hoor. Bij mij zit de overgang helaas in mijn genen, maar dan van beide kanten. Allebei mijn oma's gingen met 40 de overgang in, mijn moeder was 38. Daarnaast heb ik vroeger 11 buikoperaties gehad (buikvliesontsteking etc.) en dat is voor de vruchtbaarheid ook heel slecht, vandaar dat er bij mij meteen een kijkoperatie gedaan werd. Hierbij zagen ze dat mijn eitjesvoorraad bijna op was. Maargoed, dat is nu 8 jaar geleden en intussen heb ik drie prachtige kinderen. En nu weer zwanger, dat verzin je toch niet. Na de operatie is mij toen medegedeeld dat spontane zwangerschap voor 98% uitgesloten was (en de hoofd ivf-gyn heeft mij toen geopereerd).
Wonderen bestaan. Mijn gyn zei bij mijn vorige zwangerschap ook: dat maakt mijn vak zo leuk, je kunt nog zoveel weten, maar wondertjes gebeuren toch! Vond ik zo lief.
In ieder geval wens ik iedereen op dit forum heel veel succes met het zwanger worden, dat het maar snel mag lukken.
Ivy

Hai Ivy
Fijn dat je het geen brutale vraag vond, ik breek toch een beetje in op je privicy.
Wonderen bestaan das iets waar ik van overtuigd ben!

Geniet van je zwangerschap!

lfs Gonnie

Wat een geweldig nieuws!
Ik had je vorige post gelezen en had echt met je te doen.
Zooooo leuk voor je dat het gewoon gelukt is!
Geniet er lekker van, ik wens je een heel fijne zwangerschap....

liefs,
Brinn

Hey.

VAN HARTE !!!!!
Geniet maar weer van dat kleine wondertje in je buik.
Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby.

Groeten van Miena.

Hey hoi,

Van harte gefelciteerd!!!
Wat vinden je andere kinderen ervan dat er een kleine bij komt??
Hoe oud zijn die?

Liefs Inge

Hoi Inge,
We hebben het nog niet vertelt aan de kids. De oudste is 6 en die kan heel goed geheimen bewaren, heeft vorige keer op school ook een week of 5 haar mond gehouden. De middelste is 4 en die kan absoluut haar mond niet houden. En mijn jongste is 11 maanden en hij kan alleen nog maar mama zeggen (heel lief). Wanneer we het gaan zeggen weet ik nog niet. De vorige keer wisten ze het wel meteen, we waren toen op vakantie met nog een ander gezin toen we er achter kwamen. De andere mensen gilden zo hard dat ze het meteen wisten.
Weet je ik ben nu al benieuwd of het een jongetje of een meisje wordt. Ik heb echt totaal geen voorkeur. Ik heb het allebei al en vind het allebei leuk.
Heel erg bedankt voor al die lieve felicitaties. Ik zal heel hard gaan duimen voor jullie!
Ivy

Wow, had je andere berichtje ook al gelezen!
Wat een mooi nieuws! Wat een geluk!
Wat is het leven toch een wonder! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan