Geen pijnlijke borsten, normaal wel en een ongi gevoel

Hallo,

Ik ben een beetje depri. Zo rond halverwege mijn cyclus had ik een goed   gevoel maar nu de NOD dichterbij komt wordt het steeds minder.

Heb buikpijn gehad echt steekjes en opgeblazen gevoel. Normaal heb ik zo halverwege mijn cyclus pijnlijke borsten (ongeveer 10 dagen) Nu helemaal niet dus dat is anders.

Maare sinds vandaag heb ik een ongi gevoel, er is nog niets maar ik heb de hoop al bijna weer opgegeven (om wellicht de teleurstelling te beperken?)

Volgens mij gaan we dus naar ronde 7.

Kon me maar iemand zeggen: het duurt 12 rondes, maar dan ben je ook zwanger! Ik vind het niet erg om te wachten, maar bang dat het niet lukt des te meer.

Groetjes
Talke

hee meid!!

ik hoop dat je het mis hebt hoor!! Ik had ook echt super ongi gevoel en zelfs krampen!!! en toch zwanger hoor!! ik had ook ECHT het gevoel weer ongi te worden!! verder niet eens klachten buiten zere tepels, niet moe, niet meer plassen NIKS!! maar ben toch echt harsstikke zwanger hoor!! dus de moed nog niet opgeven hoor!!

duim dat je toch zwanger bent oke??

liefs sweety

Hoi,

Dat geeft me dan toch weer moed. Mijn NOD is eigenlijk 29 of 30 juli, maar de vorige keer was mijn cyclus heel kort 22 dagen! Ik zou het al goed vinden als het mooi op 24 dagen zou staan of iets langer nog

Dan is in ieder geval mijn cylus normaal, de   rest zal wel volgen dan...........

Fijn dat jij als zwangere nog een blijft hangen, om ons een hart onder de riem te steken

liefs
talke

Hoi Talke,

En hoe gaat het nu met je?
Ik hoop ook voor jou dat de duiveltjes weg blijven,zie je wel bij Sweety hoe het kan gaan;is toch super.
Ik zal voor jou duimen...jij voor mij??
Ik vertrek zaterdagochtend op vakantie,zal morgen nog even hier op het forum kijken,
maar anders hoor ik het wel van je als we terug zijn....ik ben benieuwd wie dan allemaal zwanger zijn..

Nou,heel veel suc-6 en tot gauw,liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Het gaat nog steeds, zit nu op dag 22 en tellende ............ geen ongi gevoel meer maar dat gebeurt vaker, 2 dagen ervoor wel en dan is het er ineens. De duivels zijn trouwens ook weer snel vertrokken.

Maar goed vandaag en gisteren heb ik last van witte afscheiding (sorry), Dat heb ik geloof ik normaal nooit, maar ja. Ik hoop in ieder geval dat mijn cyclus niet zo kort is als de vorige dan voel ik me al goed. Ben al helemaal ingesteld op ronde 7. Klein beetje hoop ik dat mij gebeurt wat Sweety gebeurd is.

Ja, ik wist trouwens nog dat je met vakantie ging, morgen log je nog even in? Ik moet morgen weer werken dus log pas in de avond in. Ik wens je een hele fijne vakantie, griekenland was het he? Heb jij trouwens je NOD dan daar?

Liefs talke

He Talke,

Ik moet gewoon ff reageren. Je schrijft:

"Kon me maar iemand zeggen: het duurt 12 rondes, maar dan ben je ook zwanger! Ik vind het niet erg om te wachten, maar bang dat het niet lukt des te meer."

En dat heb ik ook zo sterk! Ik zei het gisteren nog tegen mijn man. Als mijn huisarts morgen zegt: over  5 maanden ben je zwanger, dan is het ook goed. Ik heb een heerlijk leven, lieve man, leuk werk, noem maar op. Ik wil heeeel graag kinderen, maar zou best een paar maanden nog kunnen wachten ZOLANG ik maar weet dat ik uberhaupt zwanger KAN worden. Ik heb constant het gevoel dat er met mij en/of mijn man iets mis is. En ik weet niet waarom.... Volgende week mijn NOD, ik ga maar van het slechtste uit, maar toch hoop ik het zo.

Groetje van muisje (ronde 8, 1e kindje)

Misschien onorigineel maar ken t gevoel helemaal....Wij zitten inmiddels in ronde 11 en heb zo'n dubbel gevoel.

Aan de ene kant heb ik zoiets van: ik wil naar de dok want als er iets mis is wil ik t liever nu horen dan dat we nog n paar mnd voor 'niks' klussen..

Aan de andere kant durf ik niet want ben bang dat ik dus helemaal niet zwanger kan raken (om welke reden dan ook!!)..

Helaas bestaat die garantie van binnen bepaalde tijd zwanger worden...Maar kop op he allemaal...T gaat lukken!!

xxxx

meiden meiden meiden....

ik heb eergisteren voor het eerst met mijn mannetje erover gehad om naar de dokter te stappen als het volgende maand niet gelukt is. we zijn dan 1,5 jaar gestopt met de pil. en voor mij heeft het nu echt lang genoeg geduurd.

ik weet nog goed, de eerste maanden hier op het forum. dan las ik wel eens berichtjes van meiden die al 1,5 jaar bezig waren, en dan dacht ik. NEE dat houd ik nooit vol.
maar ook ik ben eigenlijk best bang voor slecht nieuws. wat niet weet wat niet deert.
en daarom stel ik het steeds uit.

ik ben elke maand wel weer heel positief, want hoe langer het niet lukt, statistisch gezien word de kans dan groter dat het raak zal zijn. statistisch dan ja, want met een foutje van moeder natuur word dan geen rekening gehouden.

ik weet hoe jullie je voelen, en ik zou zeggen: wie durft, ga naar een huisarts. ik neem de stap volgende maand. want heel eerlijk gezegt, en dat klinkt erg pessimistisch, maar ik denk dat het aankomende maand ook niet lukken gaat. mijn ei is pas de 15 aug (ongeveer) dus we hopen van wel natuurlijk.

kop op meiden!
groetjes esther

Terug
Bovenaan