Geen pijnlijke borsten, normaal wel en een ongi gevoel

Hoi Talke,

Nee ik heb mijn nod de dag nadat ik terug kom van vakantie,we komen maandagnacht terug en dinsdag(8 aug) is mijn nod.
Ik log morgenavond nog wel even in...even afscheid nemen van jullie!

Liefs,Swinnie

ps,ik heb net het strijkijzer op mijn voet laten vallen....even een potje gejankt,zit nu in een bak koud water...zielig te zijn

Hallo meiden,

Ik zit nu in ronde 6 ben 33 en wil toch voor mijn 35ste moeder zijn. Ik zou het zo erg vinden als ik dat zou moeten laten varen................. het maakt je leven toch compleet. maar zoals gezegd als iemand tegen me zegt vandaag je bent met 36 zwanger van een gezond kindje dan zou ik zeggen: waar moet ik tekenen! Alleen die garanties zijn niet. Ik ben wel heel positief. We zijn pas 6 rondes bezig, uitzoeken wanneer ei is en toch ook spontaan houden enz. Ben nog niet begonnen met ovulatietesten en tempen, ovulatietesten volgende ronde tempen erna.

en Esther anderhalf jaar is inderdaad een hele tijd. Ik heb mij voor genomen als we een jaar bezig zijn en nog niets dan gaan we naar de huisarts. en jij Mellabella?

Swinnie tot morgen en shit van het strijkijzer op je voet, je zult wel sterretjes hebben gezien! hoop dat de pijn afgenomen is voordat je gaat en toch wel fijn dat je NOD na je vakantie zit hoef je er de hele vakantie niet aan te denken.

Liefs, bedankt voor de reacties, gedeelde smart is halve smart.

Terug
Bovenaan