geen pil vergeten, ongesteld en zwanger. Kan of fabeltje?

ja,en of dat kan!! een kennis van me is zelfs door het spiraal heen zwanger geworden,zo iets is 5 jaar veilig,zat er 4,5 jaar in en ze was zwanger...dus ook dat kun je beter eerder laten vervangen...ook zij is een keer dor de pil heen zwanger geraakt...sommigen zijn nou eenmaal erg vruchtbaar en kan zo'n pil niet sterk genoeg zijn.
 
Mijn huisarts vertelde me dat er per jaar 7000 vrouwen in Nederland zwanger worden terwijl ze de pil slikken. Ik ben zelf namelijk ook zwanger geworden terwijl ik de pil slikte (regelmatig en al vanaf mijn 16e, etc etc).
Daarbij zitten ook de vrouwen waarbij de pil niet goed heeft gewerkt door bijv. medicijnen of diarree of overgeven of een te lichte pil, maar zich niet meer kunnen herinneren dat zoiets is voorgevallen.
Ik kwam er zelf achter na 11 weken.

De kans is echt superklein hoor, maak je niet te druk.

Groeten..


 
Voor de anoniem meteen na mij: Ik werd in mijn stopweek niet ongesteld.
Toen hebben mijn vriend en ik een test gedaan. Heel licht streepje, zo licht dat we twijfelden.
Wij naar de dr. Ook hij twijfelde. Wij een bloedtest. ZWANGER.
En voor degenen die het niet geloven: Pech voor jullie. Wonderen bestaan. Ik heb 't nu zelf meegemaakt.

Veel liefs
 
Hoi,

Een vriendin van mij was ook zwanger en werd gewoon ongesteld. Ze wist het niet, op een gegegeven moment dacht ze dat ze wel raar ongesteld werd en was ze dus 4,5 maand zwanger.

Het gebeurt vaker dan je denkt volgens mij.
 
ja hoor ook bij mij is het gebeurd in ben nu 32 zwanger en slikte microginon 30 en nee niet overgegeven diarree of vergeten ik slikte hem al bijna 2 jaar en altijd goed gewerkt tot 32 weken geleden. en inderdaad de gene die het niet geloven het kan jullie ook overkomen. het was bij ons niet gepland maar ben er nu wel heel blij mee en kan niet wachten tot ik eht eindelijk in mijn armen kan houden
nou groetjes jacqie
 
Ik heb 3 dagen geleden gemeenschap gehad. Ik slik ook altijd trouw de pil. De dag erna (na mijn gemeenschap) zag ik dat ik mijn pil vergeten was van die dag. Kan ik nu ook zwanger zijn? En hoe kan ik daar achter komen als ik nog een paar dagen moet slikken van mijn pil
 
Terug
Bovenaan