Geen puf

HAllo Dames.

Hier de laatste loodjes. ben woensdag 36 week.
merk nu dat ik steeds minder puf krijg om wat te doen, kan wel de hele dag slapen.
vocht probleem in benen en voeten word ook steeds meer.
al een dikke week last van mijn middelvinger linkerhand, lijtk wel of die doof is. kan er geen kracht mee zetten.
oefenweeen komen en gaan. verschilt per dag.
elk uur naar de wc snachts, dat heb ik trouwens mijn hele zwangerschap al.
maagzuur valt opzich mee, maar zit er wel.

Hebben meer dit?

moet officieel nog 2,5 week.maar merk dat het echt zwaarder gaat worden.idd erg moe en niet kunnen slapen,merk wel dat ik er soms een beetje doorheen zit.bij mij zijn alleen mijn enkels en voeten opgezet dat gevoel van doofheid heb ik soms afwisselend met tintelingen in mijn benen,maagzuur heb ik wel.ik probeer er de moed in te houden dat over 2,5 ik de kleine vast kan houden dus dat het nog maar even is maar soms hoop ik dat hij eerder komt ( hebben andere dit ook?)

Herkenbaar. Nu bijna 36 weken en echte olifantenvoeten zoals ik ze noem. Mijn tenen bewegen doet gewoon zeer. En ik kan mijn voetjes hoog houden, helpt allemaal niets helaas. Sinds gisteren beginnen nu ook mijn handen op te spelen. Worden ook dikker en daardoor pijnlijker.
Maagzuur is minder maar af en toe nog wel aanwezig.
Slapen gaat nog redelijk, ik heb wat moeite om op mijn zij te draaien, buik doet wat zeer dan, en wordt 1 soms 2 keer wakker om naar het toilet te gaan. Hoop dat dat zo blijft.
Wat mij betreft mag de kleine eerder komen, maar als ik door moet zetten tot de 40 weken (en misschien nog wel langer) dan zal ik dat ook wel volhouden. er komen gelukkig veel vriendinnen en mijn moeder langs voor een bakkie thee om me niet de hele dag te helpen herinneren aan mijn klachten.
En wat je zegt Jeannette, je houdt jezelf gemotiveerd door te denken aan DAT moment dat die kleine in je armen ligt :)

Ik kreeg ook als tip voor de vocht in beweging te blijven om de doorbloeding te blijven activeren, maarja doe dat maar is als je zo last hebt van rug en bekken.
ik zit ook veel met de benen omhoog, omdat ik door de zwaarte erg last heb als ik loop.

ach idd, nog heel even en dan ligt onze kleine heerlijk in onze armen..

Ben heel nieuwschierig op wie onze kleine man lijkt..

f volhouden meisjes hahahahaha

Ben nu 36 weken en heb inderdaad ook last van van alles. Slapen zou ik ook wel kunnen doen, maar er zijn nog allerlei dingen die geregeld moeten worden voor de baby én voor onze bruiloft. Probeer m'n tijd wel slim in te delen, zodat ik 's middags in ieder geval kan rusten. Hier ook dikke olifantvoetjes haha. Heb net even de salontafel verschoven, zodat ik m'n benen op een wat hogere stoel kan leggen.
@Marjolein: klinkt als carpaal-tunnelsyndroom, misschien heeft de vk nog tips voor je?
M'n nachten zijn ook niet helemaal wat ik wil, 1 a 2 keer plassen ook en bij elke draai word ik wakker (en m'n vriend ook, arme vent). Maagzuur, ppffff word er knettergek van. Kan voor m'n gevoel echt niks meer eten of drinken, omdat ik het overal zuur van krijg.

Ja, dat zijn de beroemde laatste loodjes, denk ik zo. Het hoort er allemaal bij, maar leuk is anders! Succes allemaal!

Roozz,
ja daar dacht ik zelf ook al aan, moet vrijdag weer voor controle geef het dan wel aan. volgends mij kan je er weinig aan doen..

Mijn man ligt al een week op de bank te slapen snachts omdat ik verschrikkelijk snurk op het moment hahaha.. logeerbed is te klein voor hem,
Maar hij slaap heerlijk op de bank zegt ie..
naja hopelijk is het snurken straks oveer want dit is ook niet gezellig.

Heb er een beetje last van, het is nu gelukkig minder dan een paar weken terug. Ik sliep op dubbelgevouwen handen, vraag me niet waarom of hoe, geen idee namelijk. Sinds ik erop let om m'n handen recht te houden, is het minder. In het ergste geval zou je polsbeschermers kunnen gebruiken. Dat zei mijn vk tenminste.

Ah gossie! Ik zei ook al dat ie anders maar op de bank moest slapen, maar tot nu toe wil hij dat nog niet. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt haha.

Je bent niet de enige... Ik heb het ook zo erg.
Afgelopen weekend en vandaag.... Kan bijna wel janken omdat de boodschappen gedaan moeten worden, maar ben ook zo verschrikkelijk moe....
Ontzettend veel pijn in handen, onderarmen en nu ook in de benen, door het vele vocht vasthouden.... Ben soms gewoon lamlendig en verdrietig....
Ik ben nu aangekomen in week 36, dus over 5 weekjes ben ik uitgerekend.... Het is te overzien.

Terug
Bovenaan