Geen puf

Hier ook een grote houtzagerij 's nachts, gelukkig kan mijn man er redelijk doorheen slapen. Hij heeft meer last van de katten die op zijn helft liggen dan mijn gesnurk haha.
In beweging blijven voor het vocht.. straks maar een blokkie om dan, zonnetje schijnt toch lekker.

En is jullie kleine ook nog zo druk?
Ons heertje is elke dag meerdere malen heel aanwezig,
voorral zijn kont en voetjes kunnen enorm duwen.
ook de hik heeft hij regelmatig.
het boksen word wat minder maar voel dat ook nog wel is.

Ja beentjes en kont komen geregeld voorbij geschuurd :) en de hik, tenminste ik denk dat het de hik is, tis in ieder geval zeer ritmisch dus kan haast niet anders. Gebeurd ook geregeld, hopelijk houdt ze dat niet zo erg als ze geboren is ;)

@mama-to-be-1st-time: heb ook een hekel aan boodschappen doen met zo'n dikke buik. Heb afgesproken dat we in deze periode gebruik maken van Albert.nl, dus we laten alles om de 3 weken bezorgen. Zeker de grote dingen. Tussendoor koopt m'n vriend (of een ander familielid) verse groente en fruit of andere kleine dingetjes. Zo is het voor ons beiden goed te doen.

Gelukkig kan ik nog een hoop, maar ik hou ook wel rust tussendoor. Als ik niet genoeg doe dan slaap ik ook niet goed, dan lig ik gewoon wakker.

Mijn vriend slaapt ook niet goed. Aan de ene kant is hij alerter en om het minste geringste wakker, aan de andere kant helpt mijn gesnurk ook niet mee. Ik merk er anders helemaal niets van en er is geen bewijs van dus geen probleem toch ;) nee vind het wel sneu voor hem.

De kleine is nu echt een stuk rustiger dan 2 weken geleden. Eigenlijk sinds hij ingedaald is. Ik voel hem nu veel meer aan de zijkanten dan eerder aan de bovenkant en onderkant. Maar gelukkig nog voldoende!

Vocht hou ik ook vast. Mijn voeten voelen nu 's ochtends al aan alsof ik de hele dag heb lopen shoppen, dat vind ik wel vervelend.

heb niet echt last van vocht maar mijn puf is ook niet echt veel. albert.nl doe ik ook weleens vanmiddag wel weer naar winkel geweest, taarten gemaakt want manlief is morgen jarig.nou ben versleten..

Terug
Bovenaan