geen schema :)

je hoeft je geen slechte moeder te voelen joh...Als hij er niet om vraagt zal hij het ook wel niet echt nodig hebben.. Niet elk kind is hetzelfde... de ene dag heb je zelf ook meer honger als de ander..

Maikel heeft ook niet echt super een schema hoor.. ligt namelijk aan zijn slapen, want hij heel slecht doet overdag... het enige moment dat hij goed slaapt is na zijn lunch... En voor de rest doen wij ook maar wat hoor hihihi :) Maar snap wel dat het lastig is want ik maak me ook geregeld druk om het slapen en eten..

Hoi hoi,

Olivia heeft geen vast schema met slapen de laatste dagen slaapt ze helemaal niet (overdag) Ze slaapt alleen als ik ga wandelen Ze heeft last vaan haar tanden. Met eten heeft ze wel een schema maar ze geeft het zelf aan en dat is bijna elke dag het zelfde.

Pepijn heeft sinds kort een beetje schema. Maar tijden zoals topic hieronder beschreven, varieren per dag.
Sinds kort probeer ik wel "vaste" tijden hem op bed te leggen. Dit omdat hij op gegeven moment alleen nog maar dwars lag te huilen in bed en zelf niet meer wist wat hij wilde.
Zijn eetschema zit ongeveer 3u tussen. Maar ook dit veranderd per keer. Zoals nu ligt hij nog te slapen terwijl hij al om 6.50u de fles op had en nu al fruit moet hebben. Ik laat het echt van hem afhangen....
Dus voel je niet slecht, jij doet het goed. Je kijkt namelijk naar je kindje, je hebt al door wanneer je kindje toe is aan slapen en eten. Hoe handig schema's ook zijn, het gaat nog altijd om kinderen. En een kind is niet te koppelen aan gemiddelde van Nederland.
Dus voel je niet rot, je doet het goed!!

Liefs

hey
Allereerst wil ik je toch een compliment geven dat je nog steeds borstvoeding geeft Super goed!
Maar hier iemenand met 3 kinderen en bij alle 3 geen vast schema hoor Ik kijk altijd naar hoe laat hij wakker werd en dan zie ik de rest van de dag wel Meestal ligt hij 's middags nog wel een paatr uur te slapen En ik kijk niet op een uurtje eerder of later met de fles Wel probeer ik he een beetje te plannen met de fles rond 1600 uur want hij is om 18 30 uur zo moe elke dag dat hij dan echt een papfles wil Fruit geef ik hem tussendoor net zoals een koekje Meestal tegelijk met de andere 2 en die hebben ook niet op vaste tijden zin hier aan hahha....Groente gaat er nog steeds niet in hier Een ritme krijgen ze vanzelf wel ik heb me hier ook nooit druk om gemaakt

Hahaha, fijn te horen! Ik was blij toen mijn dochter leerde praten... Dan kon ze aangeven dat ze honger had haha. Ik was zo erg zonder schema dat ik soms gewoon vergat dat er ook nog een lunch voorgezet moest worden. (das dan het nadeel van geen schema en een chaotische moeder).
Maar goed, Robin is lekker fors dus kan wel tegen een keertje wat minder eten.

En die borstvoeding... tja dat gaat vanzelf. Maar natuurlijk bedankt voor je compliment, dat is altijd fijn ;). Ik merk nu dat hij er zelf genoeg van heeft dus langzaam aan krijgt hij wat flesjes tussendoor.

Terug
Bovenaan