Geen seks meer door oefenweeën. Help!

Ik ben 34 weken zwanger en bij mij begint dat gevoel nu te komen. Ik had al wel rond de 20 weken harde buiken na het klaarkomen maar hooguit vijf minuten en dan bleef het ook weg. Ik zou het er persoonlijk wel voor over hebben 4 maanden lang geen seks. Zou niet de hele dag dat gevoel willen hebben. Maar uiteindelijk zeggen ze dat het geen kwaad kan..

Ik ben blij om te horen dat het een herkenbaar probleem is. Nja..ook weer niet, want die pijn constant gun je niemand. 
4maanden geen seks is echt geen optie, haha. Normaal gesproken hebben we minstens 1x per dag seks. Wel hebben we nu maar besloten dat ik niet meer kan klaarkomen. Stug doorzetten en dan elke dag de hele dag met pijn rondlopen is het ook weer niet waard.
Hoe doen jullie dat? 

Heb al een tijdje precies hetzelfde, nu 21 weken... Heel erg vervelend, maar bij mij geen verschil tussen wel/niet klaarkomen. Wat bij mij enigszins helpt is rust pakken na de tijd. Dat is savonds makkelijk, meestal lukt het na een tijdje wel om in slaap te vallen. Sochtends blijf ik liggen of verplaats ik mezelf naar de bank zodat ik mn zoontje nog zie voor zn dutje. 
4 maanden niks is geen optie.. De wil om t toch te doen is nu nog sterker ? Kan geen kwaad voor je kindje, tis alleen erg vervelend. Zorgt er bij mij wel voor dat ik er ondanks de zin tegenop kijk. 

Ik heb dit ook gehad, was echt zo bang dat ik gewoon meteen de verloskundige gebeld heb hahah.
Een warme kruik hielp bij mij. Dan ontspant je baarmoeder weer een beetje.
Moet wel zeggen dat het nu met 27 weken niet meer is gebeurd. Maar ik snap dat geen seks echt geen oplossing is ?

Wat bij mij ook wil helpen is na het klaarkomen diep en rustig in en uit ademen. Merk dat alles dan snel weer ontspant. Trouwens, 1 X per dag seks? Respect haha! Wat heerlijk! 

Terug
Bovenaan