geen standaard kamer

Bij ons ook geen standaardkamer!
Aangezien we een huurhuis hebben die gesloopt gaat worden in 2008 wilden we ook niet teveel meer aan dit huis doen. We hebben 1 kamertje vrijgemaakt en hierin zit een inbouw kast, de we voor de kleine gebruiken. Mijn ouders hadden mijn ledikantje nog, en die is mijn vader nu aan het verven. En de commode is mijn buro, die 20 cm omhoog moet. Hierboven komen 2 plankjes te hangen, die 18cm diep zijn. Veel verven ga ik ook niet, het kamertje was paars, roze en blauw, dus kan voor zowel een meisje als een jongen. Om het een babykamer te laten lijken heb ik over Winnie the Pooh stickers geplakt, nu is het een echt kinderkamertje aan het worden. Op de deur ben ik Winnie the Pooh, Tijgetje, Iejoor en Knoortje aan het verven en dan is het af. Aangezien de oppervalkte nog geen 5 vierkante meter is (excl. inbouwkast) kan er ook niets meer in.
Ik zoek nog wel een plekkie voor de kinderwagen/wandelwagen, want waar die moet staan is mij een raadsel... Ik woon in een flat (wel beganegrond) maar de deur kan niet helemaal open, zodat ik zo'n ding helemaal uit elkaar moet halen om even binnen te zetten en de schuur is met 2 fietsen ook vol.... Ideeën?

Succes allemaal met verven, spulletjes kijken enz!

Terug
Bovenaan