Geen symptomen/klachten en toch zwanger, jij?

Zoveel verhalen/forums over symptomen, dingen die je lichaam aangeven zo voor de NOD. Ik voel helemaal niets! Kan ik toch zwanger zijn?
Kan iemand mij hoop geven door te vertellen zwanger te zijn zonder iets te voelen in de periode tussen eisprong en NOD?
Als je niets voelt is dat toch niet vanzelfsprekend het 'teken' dat je niet zwanger bent lijkt me. Kijk uit naar reactie! Bedankt en iedereen succes met wachten....

Roos.

Hoi,

Behalve wat buikpijn had ik nergens last van. Achteraf gezien had die buikpijn te maken met innestelen maar ik dacht dat ik last had van tussentijdse ongikrampen. Had ik wel vaker.
Verder nergens last van hoor. Pas toen ik al week wist dat ik zwanger was kreeg ik last van  gevoelige borsten, maar verdere kwaaltjes heb ik nooit gehad.
Dus je hoeft niet perse ziek zwak en misselijk te zijn.
Succes

Liefs Reneke

16wkn en 1dg

Ook ik had bij mijn vorige zw schap nergens last van.. Ja wat meer naar het toilet moeten en ook pas na 1 week nadat ik het wist begonnen mn borsten op te spelen.. Maar verder nee hoor.. Helaas is mijn zwangerschap vroegtijdig geeindigd, maar dat kan altijd..

We gaan duimen voor je!

Liefs Debby

Hoi,
Ik moest afgelopen donderdag ongi worden en ik voelde steeds wat krampen/buikpijn, dus dacht dat ik gewoon ongi zou worden, maar afgelopen maandag was er nog niks dus heb ik een test gedaan en ik ben hartstikke zwanger!!!!!
Ik voel weinig, af en toe heb ik het idee dat ik iets wil voelen, omdat het mij inderdaad soms ook wat onzeker maakt. Maar ik geniet er gewoon van, fijn toch dat ik (nog) niet kotsend boven de wc hang!
Succes

Hoi,

Mijn man en ik zijn voor een tweede kindje bezig. Mijn NOD schat ik in op 13 oktober. Ik heb nog geen klachten en voel me ook niet zwanger. Ik kan me van mijn eerste zwangerschap nog wel herinneren dat ik ook geen klachten had en dat de test het enige middel was wat zekerheid gaf over het feit dat ik zwanger was. Ongeveer een week, nadat de test positief was, kreeg ik ook zere borsten. Ben de eerste weken wel moe geweest, maar daar viel ook wel mee te leven. Verder ben ik tijdens mijn zwangerschap niet een keer misselijk geweest. Heb wel een paar keer het gevoel gehad dat ik flauw zou vallen. Deze momenten had ik m.n. als ik bij een kassa moest wachten. Als ik gewoon in beweging was had ik daar geen last van.
Ik kan me voorstellen dat, wanneer je al die verhalen leest van andere meiden die al voor hun NOD allerlei zwangerschapskwaaltjes hebben, daar onzeker van wordt. Mijn NOD begint ook te nadere en ik voel ook nog helemaal niks. Omdat ik nog niks voel, ga ik er maar vanuit dat ik niet  zwanger ben.  Dan is de teleurstelling wat minder groot.  

Gr. Angelina  

Bedankt voor jullie reacties en medeleven! Ik heb dus nog kans. Mijn NOD is 13 oktober.... Ga er eigenlijk van uit dat het niet zo is (stiekem toch ook weer wel...).
Wat dubbel....
Jullie allemaal succes, ik hou het in de gaten hoe het met jullie verloopt!

Liefs Roos.

Hoi ,hoi

't is heel goed mogelijk hoor, dat je niets merkt.
Heb ik ook niet gehad.
Bij de zwangerschap van mijn dochter (15 maart 2005) heb ik voordat ik wist dat ik zwanger was en ook gedurende de zwangerschap écht nergens last van gehad. (oké aan het eind wat incontinent, maar niet noemenswaardig)
En afgelopen april, van het zelfde laken een pak, niets gemerkt! (Is overigens een miskraam gebleken)
En nu, mijn NOD dag is vandaag, weer niets hoor.
Dus........je kunt volgens mij heel goed zwanger zijn zonder zwangerschapsverschijnselen.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent/blijkt te zijn, maar dat horen we dan wel weer, toch?!

Groetjes H

Terug
Bovenaan