Geen symptomen/klachten en toch zwanger, jij?

Ja hoor, dat kan zeker. Toen ik na ruim 2 jaar eindelijk zwanger was van ons zoontje Tijs, was ik ervan overtuigd dat ik gewoon ongi ging worden. Alle ongi-klachten waren aanwezig. Maar het zette dus niet door en ik was zwanger! Ongeveer een week na mijn nod begon ik pas echt misselijk te worden, en oh wat ben ik misselijk geweest. Ik kon bijna niets eten en ben daardoor ook afgevallen in het begin van mijn zwangerschap.
Dus dat je nog helemaal niets merkt voor je nod wil helemaal niets zeggen.

Groetjes,
mv Tijs

hee dames!

Ik ben nieuw hier dus ik moet alles nog even uitzoeken haha

Maar ik heb eigenlijk een vraagje. Januari ben ik gestopt met de pil. Mijn laatste menstruatie was 28 februari. gisteren was mijn nod, maar tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld.

Ik heb best wel vage klachten en ik snap zelf weinig van mijn lichaam hahaha

Een aantal dagen voor NOD kreeg ik last van boeren, 1 dag voor nod kreeg ik erge last van droge ogen, droge mond en droge lippen.

Gisteren met sporten kreeg ik ineens hele erge krampen, echt van ongi krampen, maar er kwam niks, ja een streep afscheiding en een vreselijke natte onderbroek, sorry !

Nu 1 dag na NOD heb ik een hele vieze smaak in mijn mond, mijn borsten zijn gevoeliger, een beetje last van maagzuur en een raar gevoel onder in mijn buik.

Op mijn NOD heb ik een test gedaan maar deze was negatief.

Zijn er meer mensen die het ook ongeveer zo hebben?

Hallo Shelley,

Mijn eerste zwangerschap testte ik ook de eerste 2 testen negatief, terwijl ik inderdaad wel allerlei klachtjes had.

3e was gewoon harstikke negatief. Helaas een miskraam geworden maar dat wilt niks zeggen. Dus toch nog eens testen zou ik zeggen!

Nu ronde 4 en 5 dagen voor nod

Terug
Bovenaan