Geen symptomen meer en roestbruin bloedverlies.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Is er iemand die dit ook herkent?</p><p>Ik ben bijna 6 weken zwanger. Ik wist het al heel vroeg en kreeg het bevestigd met 2 testen. Ik had pijnlijke borsten, stemmingswisselingen, bubbels in onderbuik, vermoeidheid, hartkloppingen  en zelfs soms wat misselijk. Sinds 2 dagen heb ik echter bloedverlies. Het begon gisteren met roestbruin en later bruin steeds lichter. Ik begon al opgelucht te raken maar vandaag begin de dag weer met roestbruin bloedverlies en het blijft nu. Ik ben bang dat het mis is. Vk gebeld die zegt dat het 50/50 is. Zo naar die onzekerheid. En nu heb ik sinds vandaag ook geen symptomen meer. Behalve dan dat ik chagrijnig ben omdat het wrs mis is gegaan. </p><p>Woensdag krijg ik een echo. Die stond al vast omdat ik vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad had, dus er controle nodig is. Ik ben 38 en soms zo bang dat het er niet meer van gaat komen. </p>

Kan nog alle kanten op gaan. Zolang je geen roodverlies of krampen hebt moet je vertrouwen hebben.
Symptomen komen en gaan vooral in begin als je zo pril bent. Misschien maak je jezelf ook gek en denk je dat je geen symptomen meer hebt, je gedachten kunnen soms rare dingen met je doen.

Idd zoals hierboven gezegd wordt.
Zonder krampen en roodbloedverlies is er niets aan de hand. Probeer niet in de stress modus te schieten. Is niet gezond! Bruin bloed is oud bloed.  Ik herken je stress wel van het ouder zijn. Ik ben 40 en wil ook zo graag en heb meerdere miskramen gehad. Maar mijn beste vriendin is ook 40 en al 12 weken zwanger! Het kan nog!!

Hoi het is idd altijd spannend. 
Ik heb in mijn zwangerschap in het begin ook bruin bloed verlies gehad. En met 9 weken ongeveer nog een x wat wel een week of lang aanhield.
Ik maakte mij toen ook heel erg zorgen.
je hormonen helpen ook niet mee.
inmiddels heb ik een gezonde dochter van 4 maanden. 
Sterkte en hoop dat alles goed mag gaan 

Ik probeer me niet druk te maken, maar wat is dat lastig. Ik had net een bloedprop van weefsel. Ook weer donkerrood dus niet helderrood. Zou dat toch een miskraam zijn? Als het zo moet zijn dan is het zo. Een miskraam zegt dat er toch al iets mis wat met het vruchtje. Het is gewoon die onzekerheid?

ik zou toch de vk bellen een miskraam hoeft niet altijd gepaard met krampen, kan ook heel goed zijn dat het geen mk is hoor maar je kan een spoedecho krijgen. Succes!

Terug
Bovenaan