Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dankjewel! Ik heb vk gebeld. Ze zegt dat er niets over te zeggen valt en een echo nog geen zin heeft omdat het te kort is. Het kan inderdaad nog alle kanten op. Het is dus afwachten tot woensdag.
Geen zin? Ik kreeg zelfs met 5 weken een echo terwijl er alleen een ring te zien was, op week 6 nogmaals ivm bloedverlies en toen was er al een vruchtje te zien. Ik snap niet waarom het ‘geen zin’ heeft. Zou je kunnen wachten tot woensdag? Anders moeten ze met medische indicatie een echo maken, hoe jij je voelt is toch ook wel echt belangrijk!
Ik weet niet. Lijkt wel of ik me er ergens wel bij heb neergelegd. Ik voel nu niks meer van symptomen. Zoals ik me nu voel kan ik wel wachten tot woensdag. Maar ja als dat verandert en stemmingswisselingen toch opeens weer gaan opspelen wil ik wel checken of het ook eerder kan.