Geen symptomen

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Ik ben nu 7 weken zwanger maar mijn zere borsten zijn helemaal weg en voel ook niks in mijn buik heb niet het gevoel dat er iets gebeurd daarbinnen :( en verder ook geen symptomen ben zo bang voor een miskraam meer mensen hier last van</span></p>

Niet bang zijn. Het kan zo zijn dat je niks voelt. Hoe banger jij jezelf maakt, hoe gekker je jezelf maakt in je hoofd. Doe niet en wacht gewoon de 1e echo af! Sommige vrouwen hebben helemaal geen symptomen. Dat kan.
Ik heb idd wel ervaring, 2 miskramen gehad en ja oké de pijn in mijn borsten waren wel weg en toen kwam de MK. Maar...... dat is mijn ervaring, en dat was met 4 weken. Het hoeft echt niks te betekenen. Heb je al een echo staan? Wacht die rustig af.... Ik ben nu bijna 11 weken. Het schopte zelfs al met 9 weken op de echo. Wel symptomen maar hoor genoeg dat er sommige zwanger zijn zonder symptomen. Laat even weten! Xx

Maak je alsjeblieft geen zorgen!!
Geen symptomen hoeven echt niet te betekenen dat er iets mis is. Er zijn genoeg vrouwen die wel symptomen hebben en dat het alsnog mis is. 
Dus geen stress en probeer niet van het slechtste uit te gaan. Stress is echt niet oke.
Zet 'm op! Ik ben zelf 6,5 week zwanger nu, dus ik begrijp je onzekerheid. 

Wat fijn dat je morgen al je echo hebt, snel hoor! Bespreek je zorgen wel met de verloskundige, daar zijn zij ook voor. 
Is dit je eerste kindje?

Terug
Bovenaan