Geen symptomen

Nu je switch in je hoofd maken. Ik ben 2 keer alleen maar bang geweest en dat werd ook een MK. De 3e keer heb ik geheel die bangheid opzij gezet en nu 11 weken mooi en goed zwanger. Je lichaam voelt ook aan dat je bang bent.
Mijn partner heeft echt op mij ingepraat dat ik eens moest stoppen met bang zijn. Ik ben dat toen wel gaan inzien. Wat heeft het voor nut.
Als het niet goed is, stoot je lichaam het af. Maar... bangheid werkt ook niet mee.
Tuurlijk elke echo klopt heel even mijn hart in mijn keel, maar ik probeer er wel echt van te genieten nu.
Mijn miskramen waren pech, pure pech, en het was waarschijnlijk niet goed. Ja heel pijnlijk, maar... ook wel goed dat mijn lichaam dit zo doet.

Maak de draai naar positief. Dat helpt echt.

Die zin : hopen dat het goed blijft gaan, die moet je weg laten uit je hoofd.
Gewoon denken : wauw het hartje klopte! Super! De volgende echo komt helemaal goed.

Ik snap je, maar probeer even die switch te maken.

X X X
Gefeli met je zwangerschap!!!

Wanneer heb je de 2e echo? Vraag anders omdat je onzeker bent of je even langs mag komen voor een echo. Doen ze echt niet moeilijk over....

Het kan gebeuren he dat de pijn in je borsten en misselijk van de 1 op de andere dag weg is.

Dat is niet het geen waar je je aan vast moet pakken.

Laat even weten! Succes X

Terug
Bovenaan