Geen symptomen

Goedemorgen,

Misschien een hele rare vraag maar ik ben morgen 5 weken zwanger en de enige tekenen van zwangerschap die ik heb zijn het wegblijven van mijn menstruatie en 3 zwangerschapstesten die alle 3 een duidelijke positieve uitslag gaven.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Goedemorgen,

is helenmaal geen rare vraag hoor. Ik had tot 8/9 weken ook helemaal geen symptomen daar werd ik heel onzeker van maar rond de 8a9 weken werd ik ineens misselijk en kreeg ik zere borsten. Maar ook dat hoeft niet hoor je aantal symptomen zeggen niets over hoe je zwangerschap verloopt.

Hoi Hoi,

bij mijn eerste ook helemaal geen symptomen. Nu bij tweede zwangerschap juist wel symptomen.

het zegt helemaal niks maar snap je onzekerheid.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben inderdaad heel onzeker omdat ik op 29 september een miskraam gehad heb. Vanmorgen toch maar weer een test gedaan maar positiever kon die niet zijn.

Maandag heb ik een afpraak bij de huisarts en pas 23 januari bij de verloskundige en 3 februari mijn eerste echo.

Groetjes

<span style="-webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0);">Hoi hoi,</span>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik begrijp je zorgen heel goed. Ik ben nu 7 weken en heb behalve zere borsten (en ruime cupmaat erbij) tot op heden weinig signalen. Deze week iets vermoeider (of is dat gewoon de tijd van het jaar?) en super snel een volle blaas (maar ja ik drink ook veel meer!) Ik probeer er maar van te genieten. We hebben er totaal geen invloed op of het goed gaat, dus vooral de voordelen ervan inzien. Het kan morgen ineens anders zijn! Ken genoeg meiden die van de ene op de andere dag wel kotsmisselijk zijn.

Genieten en aftellen naar de eerste echo.. dan wordt het pas echt werkelijk (hoop ik!) Geniet ervan!

Hoi meid!

maak je niet druk! Ik ben 19 weken zwanger en behalve een groeiend buikie heb ik totaal geen symptomen gehad van zwangerschap! Ik zat maar te wachten op de misselijkheid en vreetbuien en afkeer van bepaalde dingen maar tot op heden niet gehad!

Lekker van genieten want denk dat je liever dit heb dan elk uur boven de pot staan!!

<p style="text-align: left;">Ja hier!</p>

Ik zit in de 5e week van mijn zwangerschap, ik heb heel pijnlijke tepels gehad die opeens verdween en later weer terug kwam. Momenteel al een dag verdwenen en voor de rest heb ik geen kramp niets. Het viel mij zojuist wel op in de spiegel dat ik duidelijke aderen heb lopen aan de binnenkant van mijn borsten (landkaart idee). Verder voel ik mij totaal niet zwanger. Ook heb ik geen witte vloed!

Xx

Hee Hee , Gefeliciteerd met je zwangerschap ...

Ik zit nu in mij 9e week en ook nergens last van , (alleen extra moe) ... Gister 1ste echo gehad en het hart klopte , en ook konden we de "baby" zien bewegen. Dus maak je niet te druk .. Geniet er maar lekker van , en positief denken!

liefs Jenn

Terug
Bovenaan