Geen symptomen

Dit klinkt zo bekend, ik ben nu 5 weken en heb een paar dagen gespannen borsten gehad, maar nu vandaag in eens niet meer. Vanaf vandaag super onzeker dus. Eind augustus bij de 8 weken echo bleek het een leeg vruchtzakje te zijn dus ik vind het ook super spannend! Ik mag 19 januari voor de eerste echo..

Hi Naatje,

Gefeliciteerd en geniet van een zorgeloos en symptomenvrije zwangerschap. Ik ben nu 24 weken zwanger en al 22 weken ziek, zwak en misselijk. Alle kwaaltjes zijn aanwezig en niet minder geworden na het eerste trimester. Dit in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap waar ik 40 weken geen enkel symptoompje heb gehad en volop kon genieten en voorbereidingen kan treffen. Zwanger zijn kon mij toen niet lang genoeg duren. Nu lig ik elk vrij minuutje op bed en snak naar de 40ste week.

Geniet dus zolang je geen symptomen heb en kijk uit wat je wenst ;-)

Anna

Dank jullie wel voor alle reacties!

Meer vermoeidheid is idd wel iets waar ik last van heb maar schoof dat af op de tijd van het jaar.  Ik moet 23 januari voor mijn eerste afspraak naar de verloskundige en 3 februari eerste echo (met 10 weken)

Hoi ik ben de gene die dit bericht geopend heeft en kan je vertellen dat ik inmiddels bijna 21 weken zwanger ben en totaal nergens geen last van heb. Anderhalve week geleden heb ik mijn 20 weken echo gehad en ook deze was helemaal goed.

Wat fijn om te horen! Gefeliciteerd!

Ik ben nu tussen de 5 & 6 weken zwanger en nergens last van! Alleen zo nu en dan wat gevoelige borsten. Vind het heel spannend!

Hopelijk kun je je hele zwangerschap zo goed voldragen! Geniet ervan!

Maak je niet druk als je geen zwangerschaps kwaaltjes hebt , ik was in het begin ook zo bang , dacht gaat het wel goed ik merk en voel mezelf helemaal niet zwanger ... na mij 20 weken echo begon de pret ik kreeg al met 21 weken bekkeninstabiliteit en nu ben ik 25 weken en zit ik al in de ziektewet .. geniet er lekker van meiden. Liefs

Terug
Bovenaan