geen tandjes?

quote: manuelaendani reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 14:08:01'));

Heeej
Dani is nu 8maanden en 20dagen maar hij heeft ook nog geen tandjes..!
En inderdaad het kan nog wel even duren voor dat ze door gaan komen..
Maar komen zouden ze zeker..
ik hoor van veel mensen dat het beter is dat ze op latere leeftijd tandjes krijgen maar waarom weet ik dus echt niet?
weet iemand dat hier wel?

xxxx

Da's een broodje aap verhaal hoor;
Er wordt gezegd dat hoe later de tanden komen, hoe sterker ze zijn, maar dat schijnt echt niet waar te zijn.
Zowel, dan is dat mooi in jullie geval!
Sil

Anne had met precies 8 maanden een tandje door. Het verbaasde me, omdat in mijn familie iedereen laat is en pas tandjes krijgt rond de 1e verjaardag. Mijn vader en mijn oom zijn de 2 met de langste tandeloze bekkies in de familie, die hadden pas tanden met 22 maanden! Dus bijna 2 jaar!
Het KAN dus nog lang duren voordat er tandjes zijn, maar je wete het niet he, voor je het weet hebben ze misschien ook wel een mond vol! (Wel handig hoor, hoef je ook gene tanden te poetsen).

Hier kan ik over meepraten.Mijn zoontje is al  10 maanden  en nog geen tandjes in zicht!!    Wellicht is het herkenbaar dat we al maanden, als hij bv.  een keer jengelig is of veel kwijlt denken dat  er een tandje doorkomt, maar telkens is het loos alarm.  Toch vind ik wel schattig hoor, zo'n kindje zonder tandjes.

groetjes,

Pluis

Hoi hoi,
Hier nog eentje zonder tandjes,Isabella is van 13/11.
De hele vorm zit er wel,maar verder niks.
groetjes wendy

hoi hoi

nou Daniël is nu 10 maanden en 2 dagen maar nog geen tandje in zicht!!!!!!!!

Terug
Bovenaan