geen tijd (??) wat nu...

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat het voor jou erg frustrerend is als je het gevoel hebt dat alleen jij met de zwangerschap bezig bent.

Mannen zijn helaas heel anders dan wij vrouwen. Zij denken vaak in praktische dingen en kunnen zich daar soms behoorlijk druk om maken waardoor ze nog minder betrokken lijken.

Je geeft zelf al aan dat jullie nog niet zolang samen zijn, en er gaat toch een hoop veranderen. Dat kan natuurlijk voor de nodige onrust bij je vriend zorgen. Door vooral bezig te zijn met alles wat moet gebeuren lijkt het alsof hij niet betrokken is.
Als jullie straks verhuisd zijn wordt dat al een stuk rustiger.

Probeer niet teveel te eisen van hem. Voor mannen is het gewoon onwerkelijker dan voor vrouwen. Mijn man gaat ook bijna niet mee naar de vk, morgen moet hij want dat worden we voorgelicht over een doe het zelf bevalling (de vk was bij de vorige 5 min binnen toen hij geboren werd). Ook als ik naar het ziekenhuis moet (voor een echo omdat de groei niet helemaal goed ging) gaat hij niet mee. Als ik echt zou zeggen dat hij mee moet dan doet hij het, maar het komt in hem zelf niet op. Hij denkt dat ik wel aangeef dat ik dat wil.

Inmiddels heb ik me erbij neergelegd. Hij is een geweldige papa en stapelgek met ons zoontje. Hij neemt deze zwangerschap veel taken van me over omdat het bij mij allemaal niet zo soepel gaat.

Je zult zien dat hij straks een geweldige betrokken papa is!

Succes met verhuizen en met de rest van je zwangerschap.

Syl
35+1

Terug
Bovenaan