Geen vaste ontlasting.. (tips?)

Bedankt voor jullie reacties!

@ Saskia

Ik vind het zelf helemaal niet vervelend, maar het lijkt me voor hem niet echt lekker. Harde ontlasting is weer het uiterste en daar heb ik het uiteraard ook niet over. Maar een wat meer vaste (maar wel zachte) ontlasting leek me "normaler" dan wat hij nu heeft.

Ik begrijp dus dat bijna alle kindjes van dit soort ontlasting hebben en dus normaal is.. Gelukkig! Ik vroeg het me gewoon af!

Hier ook omgekeerde potjes olvarit hoor (met maiskorrels en al!)
Liefs Nelleke

Ja hoor, klinkt normaal, inclusief de details.

Vandaag was het opeens wat harder, misschien toch de chocolade. Maar zoals iemand (ben ff vergeten wie) al schreef, doe er eens zelf een in je borek even op zitten, liefst hoppen en dan nog ff plassen... je zal zien het zelfde effect. Want als ze het opeens in bad doen (tja waarom wilde ze er nu opeens uit ) zie je opeens wat je zelf ook ziet als je achterom kijkt.

Succes met je mannetje.

Liefs Nanda

PS. heerlijk onderwerp, lekker plastisch!

Hoi Esmé,

ABC Dophilus van Solgar. Wij hebben het op advies van onze osteopaat de eerste maanden aan Renée gegeven. Een vriendinnetje van Renée (die een half jaar ouder is als haar) krijgt het nu ook, omdat ze problemen heeft met haar darmen/ontlasting. Het is een probiotica (goed bacteriën). Ze zorgen voor een goede en evenwichtige darmflora. Dit is speciaal bedoeld voor kindjes. Ik ben zelf geen voorstander van dingen als Actimel en Activa, da's toch bedoeld voor volwassenen. Ik waarschuw wel, het is erg duur. Persoonlijk vind ik het wel helemaal waard. Je zal zien dat ook de weerstand er een goede boost van krijgt. Als je nog vragen hebt, kan je natuurlijk ook altijd even bellen.

Dikke kus,
Evelien

De hele dag wil ik reageren maar hierboven staat precies wat ik ook wilde zeggen!!

Maar..... Meike heeft ook de buikgriep gehad en ze heeft nog steeds ultradunne luiers dus de darmen moeten nog tot rust komen. Maar de dag nadat ze die probiotica kreeg had ze 'normale' ontlasting...

Als ze morgenochtend nog geen normale ontlasting heeft dan krijgt ze roosivee stop.

Maar goed, als er geen buikpijnen zijn zou ik nmij geen zorgen maken, Meike had echt buikpijn dus dat was belangrijk om de oorzaak van te achterhalen..

Nou sterkte ermee en gelukkig doet Yakult ook z'n werk.

Groetjes Renske

Terug
Bovenaan