geen verschijnselen dat maakt me bang

lieve meiden,

ik ben 24 jaar en ben na 8 maanden van proberen  en ben nu 7 weken zwanger van mijn 1ste kindje.
ik heb 2 testen gedaan en die waren allebij positief, nu heb ik geen zwangerschapsverschijnselen ik heb alleen last   van soms gerommel/pijntjes in mijn onderbuik en heb gevoelige tepels en als ik er op druk last van mijn borsten.
voor de rest heb ik nergens last van dus niet misselijk en ik ruik ook niet beter.
hebben meer meiden hier ervaring mee. ik ben zo ongerust. ik heb pas 13 juni een afspaak bij de verloskundige.
graag hoor ik jullie ervaringen ook

groetjes lilly
 
Ik weet   niet of   ik je ongerustheid weg   kan nemen   maar ik   had   bij de eerste ook nergens last van!!!Toen moest   ik ook eerst   de echo zien voor ik het kon   geloven! Had   geen last van misselijkheid ofzo. Kon het   alleen vernemen aan mjn borsten. Later kon ik erg goed ruiken.(word je ook niet vrolijk van) Nu ben ik zwanger van de 2e en heb ik wel last van misselijkheid. Ik kan je zeggen dat dat ook niet prettig is hoor! Geniet er dus maar lekker van1!!!!! Groetjes Suzanne
 
lieve freubel,

bedankt dat je zo snel heb gereageert ben blij dat ik niet de enigste ben die nergens last van heeft.
hopelijk blijft het inderdaad dan ook zo en ik kan nie wax=chten tot het 13 juni is om te kijken of het echt zo is.

gr lilly
 
Ook ik heb nergens last van gehad. Alleen moeheid. Bij de eerste had ik gevoelige borsten, maar bij de tweede en deze zwangerschap niet. Toen ik net zwanger was van deze, dacht ik dat ik een gigantisch inzinking had. Was moe en lusteloos (maar niet misselijk of gevoelige borsten). Je hoeft dus geen verschijnselen te hebben die de meeste hebben.
Geniet maar lekker van je zwangerschap en veel plezier toegewenst bij de verloskundige!

Groetjes Brenda
 
Beste Lilly,

Wees maar niet ongerust....bij iedereen zijn de "kwaaltjes"anders.
Klein beetje krampen is vrij normaal omdat je baarmoeder gaat oprekken.
De één heeft er meer last van dan de ander en wat betreft misselijkheid en reuk is ook bij iedereen anders. Gelukkig heb ik daar bij de 1e en ook nu bij de 2e geen last van.
Probeer er lekker van te genieten.

Liefs van Jolanda
 
Van harte gefelicteerd met je zwangerschap!
Ik herken het ook. Ik heb bij mijn 1e zwangerschap 4 testen gedaan en nog geloofde ik het niet omdat ik nergens last van had.
Nu bij de 2e idem dito, dus zou bijna zeggen ben blij dat je nergens last van hebt, hihi!
Succes en maak je maar niet te ongerust.
 
Hoi,

Maak je geen zorgen,zelf kwam ik er pas na 12 weken achter dat ik zwanger was...
Nooit moe,misselijk of wat dan ook geweest. Ben morgen precies 32 weken in blijde verwachting van de eerste.
Geniet er lekker van dat er een klein wondertje in je groeit,alles is vast dik in orde!
 
lieve meiden,

bedankt voor jullie reactie het heeft wel wat onzekerheid weg genomen.
ik denk maar zo over 3 weken dan zie ik het kleintje en dan kan ik het echt geloven.
meiden een goed en voorspoedige zwangerschap voor jullie allemaal.
gr lilly
 
Terug
Bovenaan